Misja 9 – Wewnętrzny wróg (Enemy within)
Starcraft 2: Kampania Heart of the Swarm

Trudność: 2/10

Zadania:
1. Zdobądź biomaterię (100 jednostek)
2. Znajdź bezpieczne miejsce
3. Przepoczwarz się w matkę szczepu
4. Zabij Protossów (116 jednostek)
5. Zniszcz napęd nadprzestrzenny
6. Zainfekuj olbrzymiego ursadona (+1 poziom Kerrigan)
7. Zniszcz kapsuły ewakuacyjne (5 szt.)


Dziewiąta misja (ostatnia na planecie Kaldir) jest „spacerowa” (bez ekonomii). Jest zarazem pierwszą, w której nie będzie towarzyszyła nam Sara Kerrigan. Zamiast niej będziemy kontrolować oddelegowaną do tej misji- Niadrę. Misja jest bardzo prosta, wystarczy wykonywać polecenia, wydawane przez narratorkę.
Zaczynamy jako skromna larwa. Po przejściu kilku metrów musimy rzucić „inwazję pasożytniczą” na pierwszego Ursadona- da nam to punkty biomaterii. Zasada jest dosyć prosta: gdy zobaczymy jakiegoś Ursadona (oznaczonego jako „okazy”)- od razu i bez zastanowienia walimy w niego inwazją pasożytniczą, aby powiększyć zasoby biomaterii.
Po chwili będziemy mogli zamienić larwę w królową, czyli Niadrę (nie może ona ani razu zginąć w tym poziomie). Niadra trakcie przechodzenia tego poziomu rozwinie się jeszcze dwukrotnie (dzięki zdobywanej z czasem biomaterii). Na początku może ona przywoływać (za darmo) Zerglingi (16 sztuk). Po pierwszym awansie możemy przywoływać również Karakany (limit utrzymania zwiększony do 25), a na koniec również Hydraliski (limit to 30, przy czym Karakany i Hydraliski „kosztują” 2 punkty, tak jak w „normalnym” Starcrafcie). Oczywiście staramy się trzymać maksymalny możliwy poziom zaopatrzenia wojsk, a po każdej bitwie uzupełniać braki (wszak nic nas to nie kosztuje).
Misja jest prosta, po prostu musimy całym oddziałem kierować się w miejsce, które pulsuje na mini-mapie. Niekiedy będziemy musieli skorzystać z szybów wentylacyjnych, przez które Niadra się nie przeciśnie, jednakże posyłając tam inne oddziały- są one w stanie otworzyć bramę od wewnątrz.
Po przejściu fragmentu mapy otrzymamy zadanie zniszczenia Napędu Nadprzestrzennego, gdy Niadra to zrobi- będziemy mieli minutę na dotarcie do portalu (nie jest to trudne). Następnie czeka nas kilka bitew, w jednej z nich mamy za zadanie (dodatkowe) przejąć wielkiego Ursadona (podniesie to poziom Sary o 1). Końcowy aspekt tego poziomu to zniszczenie 5 kapsuł ewakuacyjnych. Musimy się z tym spieszyć, bo są one gotowe do startu i gdy któraś z nich odleci- przegramy. Czasu jest jednak niemało, więc nie powinno być problemów. Po zniszczeniu kapsuł i wojsk Protossów- kończymy ten banalny poziom. Po przejściu poziomu otrzymujemy możliwość ewolucji Karakana.

 

kliknij w obrazek, aby powiększyć

 


Osiągnięcia:

1. Wewnętrzny wróg (10 pkt.) – Ukończ misję „Wewnętrzny wróg” w kampanii „Heart of the Swarm”.
2. Niewypał (10 pkt.) – Nie pozwól, aby jakiejkolwiek kapsule pozostało mniej, niż 20 sekund do ewakuacji w misji „Wewnętrzny wróg” na normalnym poziomie trudności.
3. Biomateriał na Zerga (10 pkt.) – Zbierz 450 jednostek biomaterii podczas misji „Wewnętrzny wróg”.

 

Kampania Heart of the Swarm:
1 – Szczur laboratoryjny
2 – Znowu w akcji
3 – Rendez vous
4 – Dominacja
5 – Ogień na niebie
6 – Weterani
7 – Z zimną krwią
8 – Zestrzelić posłańca
9- Wewnętrzny Wróg
10- Przebudzenie Przedwiecznego
11- Czas próby
12: Supremacja
13: Plaga
14: Ręka ciemności
15: Upiory otchłani
16: Z takimi przyjaciółmi
17: Skazaniec
18: Desant
19: Oblężenie
20: Czas rozliczeń
Ewolucja Kerrigan
Ewolucja Jednostek Zergów

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top