Misja 17 – Skazaniec (Conviction)
Starcraft 2: Kampania Heart of the Swarm

Trudność: 2.4/10

Zadania:
1. Uratuj Jima (Kerrigan musi przetrwać)
2. Znajdź tajne akta (2 szt, każdy to +1 poziom Kerrigan)

 

Kolejna misja „chodzona”, bez ekonomii. Musimy w niej uratować Reynora. Wraca do nas Kerrigan, która ma do przejścia mało skomplikowaną trasę na dwóch mapkach. Zadanie jest raczej łatwe (nawet na 'brutalu’), bo Sara jest mocno „wykoksowana”, a po drodze dołączać się będą do nas liczne, zergowskie oddziały (włącznie z Infektorami, którymi możemy przejmować jednostki wroga).
Wrogowie to głównie terrańska piechota, co jakiś czas trafią się Czołgi i Thory (można przejąc Infektorami, aczkolwiek i bez tego misja jest łatwa). Lotnictwa w arsenale wroga nie ma. Całość na upartego da się zrobić w 10 minut.

Pierwszą mapę musimy przejść po przekątnej, z lewego dolnego, do prawego górnego rogu. Najlepiej robić to samą Sarą, a resztę armii trzymać z tyłu, w bezpiecznym miejscu.
Ja postawiłem na ulepszenie z 6 darmowymi Tępicielami (wersja z pomiotami). Wprawdzie wtedy nie wybierzemy leczenia, ale obu naraz wybrać się nie da. Puszczamy Tępicieli przodem, a Sarę za nimi „na dobitkę”. W ten sposób da się wykończyć 90% Terran.
Jedynym miejscem, gdzie musimy użyć armii jest komnata z bramą, którą może zniszczyć tylko Sara (będzie ona przez chwilę zajęta, więc musimy odpierać ataki resztą armii). Za zniszczoną bramą, w krótkim i ślepym korytarzyku będą tajne akta, które musimy zebrać, aby zyskać poziom rozwoju Kerrigan. W kolejnej komnacie będą 4 wirofagi (znane nam już z poziomu 13 „Plaga”), których uruchomienie rozpocznie produkcję „zombiaków”. Ostatnia bitwa tej mapy polega na powstrzymaniu Thora (np. przez przejęcie, lub ewentualnie zabicie) od odczepienia od statku pokładu więziennego. Po wyczyszczeniu komnaty przenosimy się na drugą mapę.

Na mapie „więziennej”, jeżeli wcześniej nie traciliśmy wojsk w głupi sposób- powinniśmy mieć ponad 70 jednostek. Tutaj będzie nas gonił limit czasowy, 5 minut. Na szczęście, mając dużą armię- po prostu idziemy przed siebie i lejemy wszystkich Terran bez zbędnych ceregieli (pomogą też kolejne posiłki Zergów). Misja jest łatwa, bo oddziały Dominium są nawet słabsze, niż na górnym poziomie, a ponadto część z nich będzie panikowała i uciekała. Po drodze (patrz mapka poniżej) są drugie tajne akta (łatwo je przeoczyć, bo narrator o nich nie wspomni). Po dotarciu do końca- ratujemy Raynora i kończymy poziom. Do zakończenia kampanii zostaną nam już tylko 3 finałowe misje na planecie Korhal. Kerrigan będzie już maksymalnie rozwinięta (70 poziom rozwoju i pełne drzewko umiejętności specjalnych).

(kliknij w obraz, aby powiększyć)


Osiągnięcia:

1. Skazaniec (10 pkt.) – Ukończ misję „Skazaniec” w kampanii „Heart of the Swarm”.
2. Żyć nie umierać (10 pkt.) – Nie pozwól, aby ilość punktów życia Kerrigan spadła poniżej 50% w misji „Skazaniec”.
3. Gorączka sobotniej nocy (10 pkt.) – Dotrzyj Kerrigan na pokład więzienny w mniej niż 8 minut w misji „Skazaniec” na normalnym poziomie trudności.

 

Kampania Heart of the Swarm:
1 – Szczur laboratoryjny
2 – Znowu w akcji
3 – Rendez vous
4 – Dominacja
5 – Ogień na niebie
6 – Weterani
7 – Z zimną krwią
8 – Zestrzelić posłańca
9- Wewnętrzny Wróg
10- Przebudzenie Przedwiecznego
11- Czas próby
12: Supremacja
13: Plaga
14: Ręka ciemności
15: Upiory otchłani
16: Z takimi przyjaciółmi
17: Skazaniec
18: Desant
19: Oblężenie
20: Czas rozliczeń
Ewolucja Kerrigan
Ewolucja Jednostek Zergów

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *