Starcraft2: Kampania Heart of the Swarm
Misja 1 – Szczur laboratoryjny (Lab Rat)

Trudność: 1/10

Zadania główne:

1. Zmutuj Wylęgarnię

2. Zbierz 300 minerałów

3. Przekształć Nadzorcę

4. Zbuduj Nieckę Rozrodczą

5. Przekształć Zerglingi (6 szt.)

6. Zniszcz roboty strażnicze

7. Zniszcz wieżyczki gazowe

8. Zniszcz Eksterminatora

Zadanie dodatkowe:

1. Uwolnij Zerglingi z zagród (3 szt.)

 


Pierwsza misja to standardowo- coś w rodzaju samouczka, który ma nas przystosować do obsługi rasy Zergów. Misja jest banalnie prosta, nawet na „brutalnym” poziomie trudności. Możemy produkować praktycznie nieograniczoną liczbę Zerglingów, a wróg jest bardzo słaby. Pewnym problemem może być tylko zdobycie ostatniego osiągnięcia „Szybko i wściekle”, gdzie goni nas limit czasowy, polega ono na zniszczeniu 3 fabryk (zaznaczone na mapce poniżej) w czasie mniejszym, niż 10 minut. Wówczas musimy od razu tworzyć ekonomię i Nadrządców, używać skrótów klawiszowych i nie ociągać się. Wykonując to osiągnięcie można też odpuścić sobie niszczenie generatorów (zwłaszcza drugiego).

Zaczynamy w laboratorium, gdzie nasza główna bohaterka w całej kampanii (Kerrigan) spłata blond-naukowcowi Valerianowi (zresztą idiocie, ale pożytecznemu) małego figla, wymykając się spod kontroli.

Na początku musimy zbudować Wylęgarnię, po czym otrzymamy 6 Robotnic, które za zadanie mają zebrać 300 minerałów. Następnie tworzymy Nadzorcę, budujemy Nieckę Rozdodczą i 6 Zerglingów (a najlepiej jak najwięcej).

W tym momencie naukowcy zrozumieją, że eksperyment z „oswajaniem” Kerrigan nie do końca będzie udany i zacznie się wojna. Teraz wystarczy iść jedyną ścieżką, używając strategii „1A” (czyli iść do przodu, atakując wszystko, co się da, dosyłając co jakiś czas posiłki z głównej bazy). Brama wyjściowa otworzy się automatycznie (nie wiadomo, w jaki sposób zresztą), kolejny cel to zabicie kilku śmiesznie słabych robotów strażniczych w sąsiedniej komnacie, po wykonaniu tego zadania otrzymamy kolejne Zerglingi (cały czas możemy też dosyłać je z głównej bazy). Pojawią nam się też dodatkowe zadania- pierwsze (główne) to zniszczenie Eksterminatora (to robimy na samym końcu), a drugie (dodatkowe) to uwolnienie Zerglingów z 3 zagród, ich lokalizacja wyświetli nam się na mini-mapie. Pierwsza zagroda jest w sąsiedniej komnacie, po jej zniszczeniu dostaniemy kolejne Zerglingi, strzeżona jest przez kilka kolejnych robotów. W kolejnym pokoju jest fabryka z reaktorem, która produkuje roboty, oczywiście niszczymy ją (niby nie trzeba, ale zdobędziemy osiągnięcie, a fabryka oczywiście przestanie produkować wrogie roboty). Następne pomieszczenie to kolejne kilka robotów, w kolejnym jest to samo, tylko dodatkowo będzie tam unosił się trujący gaz (zniszczenie robotów w pokoju otworzy bramę, wywietrzy pomieszczenie i spowoduje wykonanie zadania nr7, które w międzyczasie się pojawiło). W komnacie na południowy-wschód jest druga zagroda Zerglingów (strzeżona przez kilka robotów), potem idziemy w drugą stronę (północny zachód), gdzie natkniemy się na trzecią i ostatnią zagrodę (strzeżoną przez wiele robotów). Pozostaje nam już tylko ostatnia komnata, gdzie jest Eksterminator oraz kilka robotów. Oczywiście niszczymy wszystko, co się rusza, kończąc ten banalny poziomik.

(kliknij w obrazek, aby powiększyć)

Osiągnięcia:

1. Szczur laboratoryjny (10 pkt) – Ukończ misję „Szczur laboratoryjny” w kampanii „Heart of the Swarm”.

2. Wyścig szczurów (10 pkt.) – Ukończ misję „Szczur laboratoryjny” na normalnym poziomie trudności w mniej, niż 10 minut.

3. Roboty po łokcie (10 pkt.) – Zniszcz 35 robotów wartowniczych w misji „Szczur laboratoryjny”

4. Szybko i wściekle (15 pkt.) – W misji „Szczur laboratoryjny” na wysokim poziomie trudności zniszcz 3 fabryki w mniej, niż 10 minut.


 

Kampania Heart of the Swarm:
1 – Szczur laboratoryjny
2 – Znowu w akcji
3 – Rendez vous
4 – Dominacja
5 – Ogień na niebie
6 – Weterani
7 – Z zimną krwią
8 – Zestrzelić posłańca
9- Wewnętrzny Wróg
10- Przebudzenie Przedwiecznego
11- Czas próby
12: Supremacja
13: Plaga
14: Ręka ciemności
15: Upiory otchłani
16: Z takimi przyjaciółmi
17: Skazaniec
18: Desant
19: Oblężenie
20: Czas rozliczeń
Ewolucja Kerrigan
Ewolucja Jednostek Zergów

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top