Starcraft 2 : Kampania Wings of Liberty
Misja 6: Wpadamy i zabieramy (Smash and grab)

Zadanie główne: Dostań się do artefaktu Protossów
Zadanie dodatkowe: Zbierz 4 relikty
Trudność: 4/10

 

Szósta misja (tzn. można wybrać inną – kolejność jest dowolna) nazywa się „Wpadamy i zabieramy”. Nową jednostką, którą poznajemy są Maruderzy – piechota z bronią dużego kalibru. Świetnie sprawdzą się oni przeciwko Protossom w tym poziomie. Na mapie występuje też silna frakcja Zergów, ale będą oni atakowali głównie Protossów.
Naszym głównym zadaniem jest szybkie zajęcie artefaktu, który znajduje się na wschodzie mapy. Aby się do niego przedrzeć – musimy trochę powalczyć z Protossami. Niemal identyczną (ale trudniejszą) drogę mają do pokonania Zergowie, którzy nie mogą przed nami dostać się do artefaktu (inaczej przegramy). Ich postęp możemy na bieżąco obserwować na mini-mapie.
Dodatkowym zadaniem jest zebranie czterech reliktów. Pozwoli to na uzyskanie punktów badań nad Protossami. Zaznaczone są one na mapce. Trzy są w miarę po drodze, ale po jeden relikt będziemy musieli mocno zboczyć ze ścieżki (patrz mapka).
Najlepiej stworzyć duży oddział piechoty (zmiksowanej) i poruszać się nim po mapie, dosyłając na bieżąco posiłki. W bazie można zbudować 1-2 bunkry, aby chroniły przed niemrawymi atakami Zergów. Protossi, których musimy „przejść” mają pod koniec ścieżki dość dużą bazę, więc z byle czym nie wygramy. Po dojściu do ostatecznego artefaktu czeka nas jeszcze jedna bitwa z jego potężnymi strażnikami. Po jej wygraniu kończymy poziom.

(kliknij, aby powiększyć)

 


 

Osiągnięcia:

1. Wpadamy i zabieramy (15 pkt.) – Wykonaj wszystkie zadania w misji „Wpadamy i zabieramy”.

2. Człowiek z marmuru (10 pkt.) – Ukończ misję „Wpadamy i zabieramy” na poziomie normalnym. Kamienni zealoci nie mogą zabić żadnej twojej jednostki.

3. Wal i zwiewaj (10 pkt.) – Ukończ misję „Wpadamy i zabieramy” na poziomie trudnym w mniej niż 15 minut.

 


Kampania Wings of Liberty (Terranie):

1 – Dzień wyzwolenia
2 – Wyjęci spod prawa
3 – Godzina zero
4 – Ewakuacja
5 – Epidemia
6 – Wpadamy i zabieramy
7 – Diabelskie igraszki
8 – Witamy w dżungli
9 – Wykopalisko
10a – Bezpieczne Haven
10b – Upadek Haven
11 – Napad Stulecia
12 – Czynnik Moebiusa
13 – Cios w plecy
14a – Ucieczka
14b – Egzorcystka
15 – Supernowa
16 – Narzędzie zniszczenia
17 – Paszcza otchłani
18 – Medialna ofensywa
19 – Droga do prawdy
20 – Szepty zagłady
21 – Straszliwy czyn
22 – Echa przyszłości
23 – W nieskończonej ciemności
24 – Bramy Piekieł
25a – W Paszczy Bestii
25b – Rozdarte Niebiosa
26 – Ostateczna Rozgrywka
Punkty badań nad Zergami
Punkty badań nad Protossami
Ciekawostki

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top