Starcraft 2 : Kampania Wings of Liberty
Misja 3: Godzina Zero (Zero Hour)

Zadanie główne: Przetrwaj do czasu ewakuacji (20 minut)
Zadanie dodatkowe: Uratuj rebeliantów (3)
Trudność: 3/10

 

Kolejna misja jest typowo defensywna. Poznajemy w niej nowy budynek – Bunkier, który możemy obsadzać przez piechotę. Zadanie jest proste – musimy wytrzymać przez 20 minut. W tym czasie będą atakować nas Zergowie (fioletowy). Mają oni 3 bardzo duże bazy w rogach mapy i raczej niemożliwe jest ich zniszczenie. Najlepiej po prostu bunkrować się na potęgę, nie zapominając o wieżyczkach przeciwlotniczych. Wróg atakuje od stron dwóch mostów i te miejsca powinniśmy zabezpieczyć. W 150 sekundzie otrzymamy zadanie dodatkowe – uratowanie 3 partii rebeliantów. Pierwsi są tuż nad naszą bazą i od razu powinniśmy do nich pójść, inaczej zginą i przepadną bonusy… Droga do nich jest dosyć łatwa, najeżona słabej jakości wojskami zergów. Obok rebeliantów znajdziemy skrzynki z zasobami. Najlepiej kolejnych rebeliantów (tych po lewej stronie) uratować obu za jednym rajdem, gdyż trasa szybko z powrotem zapełnia się zergami i ciężko dosyłać posiłki. Po uratowaniu wszystkich 3 partii rebeliantów wystarczy wytrzymać do końca odliczania. Do obrony przed wrogiem najlepiej mieć docelowo po 4 bunkry przy każdym moście oraz jakiś mobilny oddział z sanitariuszkami. Najlepiej chronić dwa miejsca – most południowy i most północny. Wtedy zanim wróg podejdzie – będzie już martwy. Po każdej bitwie na bieżąco reperujemy budynki. W ostatnich dwóch minutach ataki wroga skumulują się, ale jak dobrze się zabarykadowaliśmy – to nie ma siły. Po wytrzymaniu 20 minut przechodzimy do kolejnego poziomu. W międzyczasie po raz pierwszy mamy możliwość skorzystania ze zbrojowni na Hyperionie, gdzie za zdobyte kredyty możemy dokonać ulepszeń dla naszych wojsk.

 

(kliknij, aby powiększyć)

 


 

Osiągnięcia:

1. Godzina Zero (15 pkt.): Wykonaj wszystkie zadania z misji „Godzina Zero”.

2. Zabunkrowani (10 pkt.): Ukończ misję „Godzina Zero” na poziomie normalnym, bez utraty lub złomowania budowli.

3. Najlepszą obroną… (10 pkt.): Zniszcz 4 wylęgarnie zergów w misji „Godzina Zero” na poziomie trudnym.


Kampania Wings of Liberty (Terranie):

1 – Dzień wyzwolenia
2 – Wyjęci spod prawa
3 – Godzina zero
4 – Ewakuacja
5 – Epidemia
6 – Wpadamy i zabieramy
7 – Diabelskie igraszki
8 – Witamy w dżungli
9 – Wykopalisko
10a – Bezpieczne Haven
10b – Upadek Haven
11 – Napad Stulecia
12 – Czynnik Moebiusa
13 – Cios w plecy
14a – Ucieczka
14b – Egzorcystka
15 – Supernowa
16 – Narzędzie zniszczenia
17 – Paszcza otchłani
18 – Medialna ofensywa
19 – Droga do prawdy
20 – Szepty zagłady
21 – Straszliwy czyn
22 – Echa przyszłości
23 – W nieskończonej ciemności
24 – Bramy Piekieł
25a – W Paszczy Bestii
25b – Rozdarte Niebiosa
26 – Ostateczna Rozgrywka
Punkty badań nad Zergami
Punkty badań nad Protossami
Ciekawostki

2 thoughts on “Poziom3: Godzina zero- Wings of Liberty Starcraft2 poradnik”

  1. Poprawną odmianą jest,zergi, nie zergowie. Zniszczenie wylęgarni zależy od tego, czy uda nam się ocalić rebeliantów. Oczywiście priorytetem jest dostawienie dwóch następnych bunkrów przy oby wejściach do bazy. Nie utrzymają się one jednak bez wsparcia oddziału 3-5erk patrolujących bronione pozycje. Na wysokim oraz brutalnym poziomie trudności zaskoczyć nas mogą mutaliski atakujące zachodnie i wschodnie bunkry wraz z wojskami naziemnymi, oraz nadlatujące prosto na centrum dowodzenia. Najlepszym rozwiązaniem są wieżyczki ulokowane wśród bunkrów. Może być również problem z desantem zerglingów skierowanym na linie zaopatrzeniowe. Po zadbaniu o obronę już do 10minut przed końcem z bazy powinien wymaszerować oddział marines i sanitariuszek, w czym pomóże dobudowanie następnych dwóch koszar. Po zdobyciu wszystkich trzech osiągnięć na trudnym, bardziej ambitni wezmą pod uwagę poziom brutalny. Najlepszą w tym wypadku taktyką jest wycofanie marines ze skrzyżowania, w celu zajęcia obu bunkrów przy głównej rampie do bazy. Te pozostałe na froncie najlepiej zezłomować. Następnie po wysłaniu do każdego z nich jednego erk dobudowanie w tym samym miejscu następnych pięciu bunkrów: Jeden pomiędzy i po dwa po bokach. Zergi raczej tamtędy nie przejdą, więc szkolenie sanitariuszek nie jest potrzebne.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top