Kampania 2 – Eliksir Życia

Eliksir życia- druga kampania w Heroes 3: Cień Śmierci składa się z 4 poziomów. Gramy, tak jak w poprzedniej- zamkiem Bastion. Ta kampania jednak jest dużo łatwiejsza od poprzedniej. Naszym zadaniem jest złożyć artefakt Eliksir Życia z 3 elementów, które musimy znaleźć podczas kampanii. Przeciwnikiem są nekromanci oraz inne Bastiony. Nasz bohater to Gelu- specjalista od ulepszania Strzelców. Są one świetną jednostką łuczniczą, a można ich stworzyć ulepszając elfy. Gelu powinien również dobrze czarować i posiadać cechy jak Mądrość i Magia Ziemi. Warto dobrze go rozwinąć, gdyż będzie miał on swój udział w ostatniej kampanii Cienia Śmierci.


Poziom1 – Egzamin

Kampania Eliksir Życia

Pierwszy poziom jest łatwy i krótki. Gelu zaczyna w prawym górnym rogu, ci obok chcą się dołączyć. Elfy możemy od razu ulepszyć na poziom strzelców. Musimy szybko zdobyć zamek położony na zachodzie, a następnie zamek czerwonego na południu. Na północnym zachodzie również jest zamek, który szybko musimy przejąć. Później zajmujemy kopalnie i zbieramy skarby, a po zebraniu większej armii możemy przekroczyć przez zieloną bramę graniczną. Tam czeka na nas dość silna armia nieumarłych. Po jej pokonaniu uzupełniamy zapasy wojsk i wchodzimy do podziemi, gdzie na północy znajduje się ostatni zamek czerwonego.

Eliksir Życia - Egzamin(kliknij, aby powiększyć)

 


Poziom2- Bandyci

Eliksir Życia - Bandyci

Dosyć łatwy poziom, zaczynamy w prawym-górnym rogu. Do pokonania mamy 2 wrogów, lecz obaj są potwornie słabi. Po ich pokonaniu mamy zdobyć Pierścień Żywotności. Na początku liczy się szybkość, po zdobyciu okolicznych kopalń szybko udajemy się na południowy-wschód, gdzie znajdują się 2 zamki, a poniżej trzeci- stolica szarego wroga. Po ich zdobyciu musimy iść za ciosem i zdobyć nekropolie na wschodzie i południowym wschodzie. To pozwoli nam wyeliminować wrogów i skupić się na penetrowaniu mapy. Gelu powinien zaliczyć wizyty we wszystkich rozbudowanych gildiach magów oraz ulepszaczach na mapie. Po tym możemy podążyć po artefakt, który znajduje się u jasnowidza w południowo-zachodnim rogu mapy.

Eliksir Życia - Bandyci Mapa(kliknij, aby powiększyć)

 


Poziom3- Dolina smoczych panów

Eliksir Życia - Dolina Smoczych Panów

W trzeciej, również łatwej misji musimy zdobyć artefakt Pierścień Życia. Gra toczy się na średniej wielkości mapie bez podziemi, przeciwko jednemu przeciwnikowi. Wszystkie zamki to Bastiony, z wyjątkiem początkowego, w każdym możemy od razu budować smoki. Zaczynamy w prawym górnym rogu mapy. Po zajęciu najpotrzebniejszych kopalń zdobywamy zamek w centralnej części mapy. Wróg ma zamki w pozostałych 3 rogach mapy i to na nich powinniśmy skupić swoją uwagę. Po wyeliminowaniu pomarańczowego, tradycyjnie Gelu odkrywa mapę zwiedzając lokacje dodające punkty (biblioteka oświecenia, arena i inne). Na południu mapy znajduje się jezioro lawy i tam za bramami granicznymi ukryty jest pierścień, którego szukamy.

Eliksir Życia - Dolina Smoczych Panów Mapa(kliknij, aby powiększyć)

 


Poziom4- Nocna Kradzież

Eliksir Życia - Nocna Kradzież

W ostatnim poziomie za zadanie mamy zniszczyć jednego wroga oraz znaleźć ostatni artefakt- Fiolkę Żywej Krwi. Zaczynamy z dwoma dosyć rozbudowanymi zamkami. Najpierw szybko zdobywamy okoliczne kopalnie, budynki, zbieramy skarby. Wspomagamy się bohaterem z tawerny i często robimy save. Musimy rozbudować zamek, gdyż w każdej chwili od południa może zaatakować czerwony. Ma on 3 nekropolie wzdłuż południa mapy, najlepiej najpierw zdobyć stolicę (środkowy). W lewym górnym rogu mapy jest zamek Bastion. Po wyeliminowaniu wroga i wizycie u niebieskiego klucznika idziemy na północ, gdzie są 2 monolity przejścia. Zdobywamy 2 artefakty, potrzebne do misji jasnowidza (Gladius Tytanów i tarcza Strażnika Niebios), który wymieni je nam na Fiolkę Żywej Krwi.

Eliksir Życia - Nocna Kradzież Mapa(kliknij, aby powiększyć)

 

Po zdobyciu artefaktu kończymy kampanię, poniżej screeny końcowe:


Kampanie Cień Śmierci (Shadow of Death):

1. Nowe początki

2. Eliksir życia

3. Tnij i siecz

4. Narodziny barbarzyńcy

5. Bunt nekromanty

6. Nieświęte przymierze

7. Ulotna Moc


20 komentarzy

    1. Hej wszystkim!
      Jak koledzy piszą po zdobyciu Gladius Tytanów i tarcza Strażnika Niebios zanosimy Je najlepiej Gelu do jasnowidza „TAKIE SOBIE DRZEWO” przy zamku startowym. Jak dostaniemy wkładamy do wyposażenia Gelu( w ekwipunku muszą być dwa pierścienie „pierścień życia i pierścień żywotności” dopiero po skompletowaniu 3 artefaktów możemy zrobić eliksir życia. Wciskamy E tur i mamy koniec. Pozdrawiam.

      RAV
  1. W poziomie 3 Dolinie Smoczych Panów najlepiej przeskanować najpierw całą mapę i cienkim bohaterem jechać na klucznika, a Gelu pędzi zajmując południowo – wschodni zamek (albo i nie) po pierścień.

    Beszek
  2. W czwartym scenariuszu jest lepszy sposób. Bierzemy strzelców „ile wlezie”, i atakujemy prawie że od razu. Z kilkudziesięcioma strzelcami uderzyłem na dół – najpierw zaatakowała mnie całkiem przyzwoita armia, jednak strzelcy dali radę, choć nie bez strat (rywal co turę atakował falą śmierci). Potem dopadłem Vokiala z jednym szkieletem (!) i błyskawicznie odbiłem zamki, zabijając po drodze kilku zwiadowców.

    Mitu
  3. Bardzo łatwa ta kampania. Można przejść grając samymi Strzelcami.
    Po pokonaniu wszystkich wrogów na czwartej mapie miałem dopiero 22 lvl (limit jest do 25).
    Mój wynik to 1600 (199 dni na Expert).

    Silencer
  4. Od trzech dni próbuję przejść trzecią misję. Grałem ją ok. siedmiu razy i taki ze mnie jest mistrz strategii i intelektu, że dostaję łomot. Próbowałem nawet na koniku szachowym zagrać. Za każdym razem, w którymś momencie trafiam na komputerowego boha, który ma statystki porównywalne z Gelu (ok. 10, 10, 10, 10) i ma ponad 20 złotych smoków. No już kurczę! Przez pączkowanie mu się rozmnażają czy co? Nie proszę o pomoc, bo wiem że gram słabo, ale wkurzyć się można…
    pozdrawiam Autora najlepszej strony o Herosach z tej strony lokalnej grupy galaktyk 🙂

    od admin: Prawdę mówiąc nie wiem, co powiedzieć, ja nie miałem z tą misją żadnych problemów. Może niepotrzebnie zwlekasz z atakiem na wroga?

    osadnik Radosław
  5. 2020 pkt na 200% trudnosci(W 2 misji chodzilem po mapie po statystyki wiec okolo 2 tyg dlużej sie zeszlo). 4 godziny gry i 4 misje poszly. Pokonanie przeciwnikow w 4 misji zajelo mi 3 tyg potem tylko zebrac gladius i tarcze Szybki atak na wage zwyciestwa,nie ma co czekac az przeciwnik sie rozbuduje. Kilkunastu strzelcow i gra jest zabawą. Miejski portal takze warto miec.

    CragHack

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.