Panel Desygnacyjny

Panel Desygnacyjny (zwany też Radą Wojenną) dostępny jest we Włóczni Aduna po przejściu 3 pierwszych misji kampanii. Jego możliwości będą coraz większe, wraz z przechodzeniem kolejnych misji. Powyżej na obrazku maksymalnie rozwinięty Panel. Jest w nim (po lewej) 10 rzędów z kategoriami jednostek, z każdej możemy wybrać jeden z 3 wariantów. Niekiedy będą to modyfikacje jednej jednostki (np. 3 warianty Mrocznego Templariusza), w innym przypadku całkowicie odrębne jednostki (np. Lotniskowiec, Orkan i Statek-Matka). W sumie daje to 30 jednostek i ich odmian, z których możemy wybrać 10 (z każdej kategorii po jednej). Ich charakterystyka znajduje się poniżej. Między poziomami kampanii, będąc na Włóczni Aduna możemy 'bezkarnie’ zmieniać naszą kompozycję i dostosowywać ją do specyfiki danej misji- robimy to zwłaszcza wtedy, gdy mamy problem z jej przejściem (podobnie warto robić z drugim rodzajem ulepszeń, czyli Rdzeniem Solarnym).

Nie będę tutaj pisał, która wersja jest najlepsza, bo po pierwsze są one dobrze zbalansowane, a po drugie to zależy od wielu czynników: specyfiki danej misji i konkretnej bitwy, upodobań gracza, jego umiejętności mikrowania oraz APM, szczęścia i kilku innych rzeczy.


Kategoria 1: Wojownik walczący w zwarciu

aaa

Wariant 1: Zelota (Aiur)

a

Wariant 2: Centurion (Nerazimowie)

a

Wariant 3: Strażnik (Czyściciele)

a


Kategoria 2: Wojownik walczący na dystans

aaa

Wariant 1: Tropiciel (Nerazimowie)

a

Wariant 2: Dragon (Aiur)

a

Wariant 3: Adept (Czyściciele)

a


Kategoria 3: Robot szturmowy

aaa

Wariant 1:  Nieśmiertelny (Aiur)

a

Wariant 2: Anihilator (Nerazimowie)

a

Wariant 3: Awangardier (Tal’darimowie)

a


Kategoria 4: Wojownik z maskowaniem

aaa

Wariant 1: Mroczny Templariusz (Nerazimowie)

a

Wariant 2: Mściciel (Aiur)

a

Wariant 3: Łowca Krwi (Tal’darimowie)

a


Kategoria 5: Robot wsparcia

aaa

Wariant 1: Wartownik (Aiur)

a

Wariant 2: Energetyzator (Czyściciele)

a

Wariant 3: Chaotyk (Tal’darimowie)

a


Kategoria 6: Myśliwiec kosmiczny

aaa

Wariant 1: Feniks (Aiur)

a

Wariant 2: Korsarz (Nerazimowie)

a

Wariant 3: Miraż (Czyściciele)

a


Kategoria 7: Wojownik psioniczny

aaa

Wariant 1: Wysoki Templariusz (Aiur)

a

Wariant 2: Mroczny Archont (Nerazimowie)

a

Wariant 3: Wyniesiony (Tal’darimowie)

a


Kategoria 8: Okręt szturmowy

aaa

Wariant 1: Promień Otchłani (Nerazimowie)

a

Wariant 2: Niszczyciel (Tal’darimowie)

a

Wariant 3: Arbiter (Aiur)

a


Kategoria 9: Duży okręt wojenny

aaa

Wariant 1: Lotniskowiec (Aiur)

a

Wariant 2: Orkan (Czyściciele)

a

Wariant 3: Statek-Matka (Tal’darimowie)

a


Kategoria 10: Robot oblężniczy

aaa

Wariant 1: Kolos (Czyściciele)

a

Wariant 2: Rozrywacz (Aiur)

a

Wariant 3: Wędrowiec Otchłani (Tal’darimowie)

a


Kampania Legacy of the Void:

Prolog 1- Mroczne Szepty
Prolog 2- Duch we Mgle
Prolog 3- Przebudzenie Zła
1 – Za Aiur!
2 – Rosnący Cień
3 – Włócznia Aduna
4 – Podniebna Tarcza
5 – Braterstwo Broni
6 – Wpływy Amona
7 – Ostatni Bastion
8 – Zakazana Broń
9 – Świątynia Zjednoczenia
10 – Odwieczny Cykl
11 – Zwiastun Zagłady
12 – Etapy Rytuału
13 – Rak’Shir
14 – Atak Templariusza
15 -Uwolnić Przeszłość
16 – Oczyszczenie
17 – Powrót Templariuszy
18 – Nosiciel
19 – Wybawienie
Epilog 1- W Otchłań
Epilog 2- Esencja Wieczności
Epilog 3- Upadek Amona
Ulepszenia: Panel Desygnacyjny
Ulepszenia: Rdzeń Solarny
Ciekawostki

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top