Heroes Chronicles: Rewolucja Władców Bestii
Revolt of the Beastmasters

Revolt of the beastmasters

W tej niesamowicie łatwej kampanii Tarnum będzie współpracował z wojskami zamku Cytadela, rzadziej Twierdza. Nie jest to słaby zamek, lecz brakuje silnych jednostek strzeleckich. Przeciwnikiem- tylko i wyłącznie zamek Castle. Tarnum ma specjalność w ujarzmianiu Bazyliszków, co jest średnio przydatne, ale nic z tym nie zrobimy. Dwóch pomocników Tarnuma będzie przechodziło razem z nim do kolejnych poziomów. Na mapach: Gnolle, Jaszczuroludzie i Oślizgi zawsze będą chciały do nas dołączyć. Pierwsze 3 poziomy są szybkie i łatwe (mała mapa i 1 niemrawy wróg), później ciupkę trudniejsze. Jako premię lepiej wziąć Znajdywanie Drogi, prawie wszystkie mapy to jedno wielkie cytadelowe bagno. W większości zamków w kampanii budynki wojskowe najwyższych poziomów są zablokowane.


Poziom 1– Hopewielder

Pierwszy poziom to niesamowita łatwizna. Zaczynamy w lewym-dolnym rogu. Mamy 1 wroga. Oddziały na mapie z zamku Cytadela zawsze będą chciały się dołączyć. Wróg jest w przeciwległym rogu, właściwie możemy go zabić już w 1-2 tygodniu gry. Na mapie nie ma żadnych bonusów dla bohaterów, nie licząc gildii i sanktuarium w naszym zamku.

(kliknij, aby powiększyć)

 


Poziom 2- The First Law

Drugi poziom jest podobny do poprzedniego. Także mała, bagnista mapa bez podziemi i 1 czerwony wróg. kawałek na zachód jest druga Cytadela, niestety niewiele w niej możemy zbudować. Wróg ma na północy mapy 2 zamki typu Castle. Zachodni nie ma Fortu, wschodni ma. Uporanie sobie z wrogiem nie stanowi problemu. Po odwiedzeniu lokacji bonusowych przechodzimy do następnej planszy.

(kliknij, aby powiększyć)

 


Poziom 3– By Royal Decree

Kolejny podobny poziom do poprzednich. Zaczynamy na południu, mając 2 Cytadele. Wróg ma 2x Castle w lewym górnym rogu mapy. Wszędzie są siedliska stworów, oddziały ‘Cytadelowe’ z mapy (z wyjątkiem bazyliszków i lepszych) będą chciały się przyłączyć. Nie ma co tutaj się rozwodzić nad tym poziomem, po prostu zbieramy trochę wojsk, idziemy do rogu, zdobywamy pierwszy Castle, później stajemy u stóp drugiego (żeby wróg nie wyszedł) i odwiedzamy resztą bohaterów lokacje na mapie. Po wszystkim kończymy dzieło.

(kliknij, aby powiększyć)

 


Poziom 4– The King’s Son

Czwarty poziom jest bardziej złożony niż poprzednie. Mapa jest średniej wielkości, bagnista, bez podziemi. Mamy wroga czerwonego, ma od początku 4 zamki. My z kolei posiadamy 3 zamki, trochę oddalone od siebie. Na początku jak najszybciej musimy zdobyć wrogi zamek Castle na wschód od naszej Twierdzy, zanim czerwony się rozwinie w tym miejscu. Kawałek na północ od naszej pierwszej Cytadeli jest pułapka, a jej właściciel ma Miecz Sprawiedliwości. Na wschód od tego miejsca, za Gorgonami jest kolejny zamek wroga. Pozostałe 2 zamki są na wyspie na północnym-wschodzie mapy. Po zdobyciu wszystkich kończymy poziom.

(kliknij, aby powiększyć)

 


Poziom 5– The Ransom

Prosta i szybka mapa. Zaczynamy w prawym dolnym rogu, na malutkiej mapie. Wybór premii początkowej jest oczywisty. Początkowo rekrutujemy też wojska z licznych siedlisk na mapie. Wróg jest w lewym górnym rogu mapy. Ma 1 zamek Castle oraz mnóstwo siedlisk obok niego. Najpierw zdobywamy tereny wokół zamku. Dostęp do wroga jest przez podziemia, ostatni monolit jest lekko broniony. Po ubiciu czerwonego przechodzimy dalej. Misję można na upartego wykonać w ciągu tygodnia.

(kliknij, aby powiększyć)

 


Poziom 6– Beyond the Borders

Znowu malutka, prosta mapka bez podziemi, podobna do 2 i 3 poziomu. Wróg ma 2 zamki Castle na północ od nas, my mamy jedną Cytadelę. Tarnum powinien mieć już bardzo wysokie współczynniki magiczne, dodatkowo sporo oddziałów (ale nie wszystkie) chce się przyłączyć. Najpierw zwiedzamy południe mapy, następnie udajemy się na północny-wschód od Cytadeli, gdzie znajdziemy pierwszy zamek wroga. Drugi (i ostatni) jest w lewym-górnym rogu mapy.

(kliknij, aby powiększyć)

 


Poziom 7– Naming a Nation

Poziom siódmy to średniej wielkości mapa bez podziemi. Można ją wykonać szybko, gdy nie chcemy tracić czasu na ulepszanie bohaterów. Jesteśmy podzieleni na 2 obozy- Tarnum ma Twierdzę, a reszta ekipy Cytadelę. Wróg (czerwony) ma 3 zamki Castle (jeden nieopodal naszej Twierdzy i 2 na wyspie w prawym-dolnym rogu). Prócz tego na mapie są jeszcze 2 neutralne Cytadele. Ekipą z Cytadeli powinniśmy szybko zdobyć zamek czerwonego (jedyny na naszej wyspie), a Tarnum z wojskami Twierdzy szybko może zdobyć zamki na wyspie. Neutralnych cytadel nawet nie opłaca się zdobywać, bo nie mają nawet Fortu. Na mapie jest kilka lokacji bonusowych, a na północy Biblioteka Oświecenia.

(kliknij, aby powiększyć)

 


Poziom 8– The First Tatalian War

Ostatni poziom kampanii. Zaczynamy, mając 2 zamki- Castle i Cytadelę. Czerwony wróg ma 2x Castle, ale w jednym z nich zamknięty jest sam Lord Gryphonheart. Oprócz tego, na południe od naszych zamków są neutralne, tego samego typu- łącznie na mapie jest 6 zamków. Poziom przejść bardzo łatwo, wystarczy szybko zdobyć zamek czerwonego na samym południu mapy. Wtedy zostaje nam tylko zabicie władcy, który zamknięty jest za niebieską bramą (klucznik na północy). Walka wygląda TAK, toczyła się przed zamkiem. Nie była trudna nawet ze słabszym wojskiem. Po ostatecznym zwycięstwie kończymy kampanię. Poniżej końcowa postać Tarnuma. Prócz niego w kampanii brali udział: Alkin i Styg.

(kliknij, aby powiększyć)

Poradnik pomógł w przejściu kampanii? Podziękuj autorowi, stawiając mu kawę:

Postaw mi kawę na buycoffee.to


Tarnum bez artefaktów:


Inne Kampanie Heroes Chronicles:

Chronicles


Inne rozdziały poradnika do HoMM III:
Heroes 3 – Strona Główna Poradnika
Opcje i podstawy gry
Zamki i Miasta
Ekonomia i rozbudowa królestwa
Poruszanie się po mapie
Strategie walki
Bohaterowie i umiejętności
Czary i Magia
Artefakty
Jednostki Neutralne
Mapy (download)
Ciekawostki i Galeria
Idiotyzmy i dziwne zagrania AI
Kampanie – Opis
Restoration of Erathia (Odrodzenie Erathii) – kampanie
Armaggeddon’s Blade (Ostrze Armagedonu) – kampanie
Shadow of Death (Cień Śmierci) – kampanie
Heroes Chronicles (Kroniki)- kampanie
Dodatek Horn of the Abyss (Róg Otchłani)

2 thoughts on “Kampania3: Rewolucja Władców Bestii- poradnik do Heroes of Might&Magic 3”

  1. Gram wersję pod Cień Śmierci(ze skarbca Kwasowej Groty)

    w zadaniu 2 najlepiej zwabić przeciwnika do 2 cytadeli(zabezpieczając startową) a także zając jego 2 Castle. Pisze to bo mamy dostęp do zaklęć poziomu 4 w jego gildiach. Polecam także do 4 mapy rozwijać pomocników(przy najmniej mądrość i magia ziemi).

    do Admina: Kiedy trafiłeś na czar Town Portal oraz wskrzeszenie?

    od Admin: Niestety nie pamiętam ;( Ostatnio w grałem w Chronicles dobre 3 lata temu.

  2. W miarę prosta kampania. Najwięcej problemów sprawiły 2 poziomy 4 i 7(pierwsza faza).
    Pierwsze 3 mapy grałem na trudnym resztę na najwyższym( po polsku chyba niemożliwy się nazywa)
    Town Portal jest najwidoczniej zablokowany w gildiach(może dlatego, że mapy są małe)
    W poziomie 7 znajdziemy Miecz Anielskiego Sojuszu (wszystkie części). 3 części są na wyspie czerwonego(aby główny bohater był dla nas wyzwaniem), pozostałe 3 są u nas.
    U każdego dowódcy najlepiej mieć Mądrość oraz Magię Ziemi i Wody.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top