Warcraft 3: Kampania Orków. Poziom 8 – Niech prowadzą Cię Demony

Zadania:

1. Uwięź duszę Groma w Klejnocie Duszy i przynieś go do Rytualnego Kręgu

 

Ostatni poziom tej kampanii gramy w sojuszu z Jainą i jej państwem ludzi. Pożytek z sojusznika jest taki, że przyjmuje na siebie niektóre ataki wrogów. Jaina ma całkiem pokaźną EKIPĘ i da nam to sporo oddechu. Wróg jest wspólny: Orkowie. Thrall nie jest zadowolony z walki przeciwko swym braciom, ale nie ma innej możliwości uratowania Groma. Ten drugi uwięziony jest na północy mapy.

Państwo fioletowych Orków jest bardzo silne. Eksploatują oni 2 kopalnie złota, a trzech kolejnych strzegą. Wróg ma 2 bazy w północnych rogach mapy, do tego kilka przyczółków (oddział + wieżyczka) rozsianych po krainie. Drugim poważnym wrogiem są pojawiające się co jakiś czas Infernusy, są to żółte świecące stworzenia z 1500HP. Dlatego musimy postawić trochę wieżyczek przy każdym wejściu do bazy. Wrogowie rzadko używają katapult, więc same wieżyczki i Cairne wystarczą do obrony. Kopalnia początkowa też raczej wystarczy. My powinniśmy zrobić silny oddział wojskowy, składający się z Wiwern (nie grożą im Siepacze i Infernusy) bądź Taurenów (najsilniejsza jednostka z dostępnych). Najpierw niszczymy wrogie przyczółki na południowym-wschodzie mapy. Jest tam też sklep goblinów, gdzie możemy wynająć efektywnego ścinacza drzew (a Peony-drwali wysłać do kostuchy). Ja po podstawowej rozbudowie miałem taki skład: Thrall, Cairne, 6 Wiwern, 1 Znachor (leczenie), 1 Wyrwidrzew (potem go zabiłem jak miałem duży zapas drewna, za niego siódma Wiwerna) i 6 Peonów (złoto i naprawa wieżyczek). Daje to 40szt. utrzymania, a Thrall i Wiwerny to bardzo silny oddział napastniczy. Po zawaleniu się kopalni złota możemy dorobić Wiwern (lub Taurenów).

Do Groma prowadzą 2 osobne ścieżki, każda z nich zaczyna się w jednej z wrogich baz. Dlatego też nie musimy eliminować przeciwnika, wystarczy zniszczyć mu jedną bazę. Najłatwiej podejść ścieżką wzdłuż wschodniego krańca mapy, posuwając się na północ, a potem na zachód. Lokalizacja Groma będzie nam znana od początku. Droga jest dość silnie chroniona, ale posiadając silny oddział- nie ma siły na nas. Najpierw Orki, potem czeka nas starcie z siłami piekieł. Są wytrzymali i na potęgę czarują. Na końcu piekielnej ścieżki jest wrogo nastawiony Grom, musimy użyć kamienia i zamknąć go. Z takim ładunkiem idziemy do lewego-dolnego rogu, gdzie w ołtarzu ożywiamy Groma. To koniec tej kampanii, na końcu jest jeszcze filmik z walki Grom vs Mannoroth (szkoda, że sami nie mogliśmy jej przeprowadzić). Przejście poziomu powoduje odblokowanie Kampanii Nocnych Elfów.

 

(kliknij, aby powiększyć i zobaczyć opis)


Pozostałe Poziomy Kampanii Orków:

Poziom 1- Lądowanie
Poziom 2- Długi Marsz
Poziom 3- Okrzyk Wojennej Pieśni
Poziom 4- Duchy Ashenvale
Poziom 5- Łowca Cieni
Poziom 6- Tylko dla Wiwern
Poziom 7- Wyrocznia
Poziom 8 -Niech prowadzą Cię Demony


Komentarze

Andy 2017-08-22 19:23

Wspaniały poradnik. Dzięki 🙂