Warcraft 3: Kampania Orków. Poziom 7 – Wyrocznia

Zadania:

1. Znajdź i przynieś Serce Aszune

2. Znajdź Wyrocznię

3. Znajdź i przynieś Zaklęty Klejnot na Widmowy Most

 

Przedostatni poziom jest typowo przygodowy. Na mapie nie ma ani jednej kopalni złota, ani budynku wojskowego. Musimy przejść określoną ścieżkę, zabijając po drodze kilkadziesiąt stworów, początkowo przy pomocy Thralla i jego skromnego oddziału. Rzecz dzieje się w podziemnych lochach. Najlepiej teren odkrywać przywołanymi Wilkami. Najlepiej niech przodem idą wilki, potem Thrall. Ta trójka poradzi sobie z większością wrogów, na tych najsilniejszych angażujemy resztę wojsk.

Na początku idziemy przed siebie jedyną ścieżka, po drodze spotkamy trochę słabych martwiaków. W paczkach są różne przedmioty, ale zazwyczaj słabe, a miejsca brak. Pierwszy poważny przeciwnik to Ożywieniec Śmierci ze skromną obstawą. Najpierw staramy się ubić szefa (najpierw atakujemy go wilkami, a potem resztą). Nie zapominamy o znakach leczenia. Dalej jest drugi Ożywieniec, za nim drogi się rozwidlają w 3 strony. Najpierw południe, zabijamy warana, bierzemy klucz i otwieramy północne wrota do skarbca. Następnie wchodzimy w teleport na wschodzie, który przeniesie nas do centrum mapy. Idziemy na wschód, a potem na północ. (Na południu jest Aszune, ale na razie nie mamy po co tam iść). Idąc na północ, po chwili wzmocnią nas Orcy Włócznicy. Obok jest kolejny Waran, mający przy sobie fajną maskę. Idąc dalej, spotkamy kilka Elfów, za nimi na wschodzie dostaniemy kolejnych 2 żołnierzy, a na północy oglądamy walkę Smoka z Harpiami, po jej zakończeniu wybijamy niedobitki i bierzemy serce Aszune, które miał smok. Na północy jest jednokierunkowy teleport w to samo miejsce, gdzie prowadził pierwszy. Śmigamy w niego, a po wyjściu idziemy na południe. Tam jest Aszune, jeśli oddamy jej serce od smoka, to magiczna bariera zniknie. Drzwi na południe są zamknięte, więc idziemy na wschód, tam czeka nas półmetek poziomu.

Od teraz oddział Thrala będzie pauzował, my z kolei będziemy grali Cairnem i jego pomocniczymi Taurenami. Są one silne, ale powolne. Czary Cairne’a są słabej jakości, dlatego walki będą się opierały na klasycznej rąbance. Tym oddzialikiem, który dostaliśmy da się bez strat dokończyć poziom. Po drodze jest trochę zwojów leczniczych i innych wspomagających przedmiotów. Dostaniemy ostatnie zadanie- znalezienie i przetransportowanie Zaklętego Klejnotu. Na południu są stwory ze zwojem leczenia, idąc jedyną ścieżką, kierujemy się potem na południe, gdzie Jaszczur- koneser grzybów (nie zabijać go, to żarłok-samobójca) doprowadzi nas do artefaktu zwiększającego pancerz. Idąc dalej, zobaczymy bandę kolcozwierzy. Nad nimi jest krąg mocy, a idąc na północ drugi. Jeden uruchamia pułapkę, zabijającą kolcozwierze, drugi otwiera bramę. Przechodząc przez nią (poniżej jest fontanna zdrowia), bierzemy Zaklęty klejnot i idziemy na wschód, w kierunku Thralla. Po drodze czeka nas kilka ostrych walk, ale powinniśmy nikogo nie stracić. Po otwarciu bramy, zostanie zbudowany most. Za nim jest Prorok i Jaina, po pogawędce z nimi kończymy poziom.

 

(kliknij, aby powiększyć i zobaczyć opis)

 


 

Pozostałe Poziomy Kampanii Orków:

Poziom 1- Lądowanie
Poziom 2- Długi Marsz
Poziom 3- Okrzyk Wojennej Pieśni
Poziom 4- Duchy Ashenvale
Poziom 5- Łowca Cieni
Poziom 6- Tylko dla Wiwern
Poziom 7- Wyrocznia
Poziom 8 -Niech prowadzą Cię Demony