Warcraft 3: Kampania Orków. Poziom 1- Lądowanie
Zadania:
1. Chroń Cairne’a i doprowadź go do Wioski Taurenów
2. Zbadaj wybrzeże i zbierz Hordę
Początkowy poziom jest przetarciem przez trudniejszą, dalszą częścią kampanii. Thrall wraz z małym oddzialikiem zaczyna nad wodą, w pobliżu zniszczonych statków. Poziom jest chodzony, musimy przejść określoną ścieżkę, ubijając po drodze kilkanaście istnień.
W skrzyniach jest mikstura many. Idąc dalej, koło Murloków drogi się rozwidlają. Na południu są smocze pisklęta, mające pierścień ochrony. Na północnym-wschodzie są drugie Murloki. Ścieżka właściwa prowadzi na północny-zachód. Potem czekają nas Centaury i … delegacja polskiego Sejmu, czyli Świnioludzie. Kawałek na wschód są kolczaste Orki, za którymi dołączy się do nas 2 strzelców, a kawałek dalej kolejni. Łącznie powinniśmy mieć już 3 Siepaczy i 6 Łowców Głów. W tym miejscu idąc na wschód w stronę morza dojdziemy do schowanej skrzyni, zawierającej pierścień zwinności. Idąc teraz idąc jedyną ścieżką, na północy mapy zobaczymy bandy centaurów, udający się do walki z ludźmi. Docierając na wschodnią cześć mapy spotkamy Murloki z cenną Księgą Zdrowia. Ogólnie idziemy jedną ścieżką, w niektórych zakątkach obok niej może się coś czaić. Nie sposób nie trafić na Cairne z Klanu Krwawego Kopyta, który opowie o potężnej broni i odejdzie, musimy podążać za nim. Zaprowadzi on nas do swojej wioski, która jest atakowana przez Centaury. Po stoczeniu z nimi kilku niewielkich bitew przechodzimy do drugiego poziomu.
(kliknij, aby powiększyć i zobaczyć opis)
Pozostałe Poziomy Kampanii Orków:
Poziom 1- Lądowanie
Poziom 2- Długi Marsz
Poziom 3- Okrzyk Wojennej Pieśni
Poziom 4- Duchy Ashenvale
Poziom 5- Łowca Cieni
Poziom 6- Tylko dla Wiwern
Poziom 7- Wyrocznia
Poziom 8 -Niech prowadzą Cię Demony
Rozdziały poradnika do Warcraft3:
Mniej więcej w okolicach strzałki nad ostatnia 4 (posiłkami) są stwory (na lewo od morza). Jak rozwali się ich chatkę (komenda atak) wypada różdżka tarczy błyskawic.