Warcraft 3: Frozen Throne.

Krwawe Elfy. Poziom 3- Lochy Dalaranu

Zadania:

1. Uratuj 4 Oficerów Krwawych Elfów

2. Zabij 4 duchy Arcymagów

3. Zabij Kassana i jego przybocznych

 

Trzeci poziom jest w 100% przygodowy. Do przejścia mamy ścieżkę-labirynt przez lochy, w podziemiach miasta Dalaran. Zaczynamy dwójką bohaterów- Kael’em i Lady Vash (która jako jedyna potrafi chodzić po wodzie). Pierwszym zadaniem jest uratowanie 4 zamkniętych Oficerów. Pierwszy z nich jest zaraz na początku, z pozostałą trójką będziemy musieli trochę bardziej się wysilić. Na południe od pierwszego oficera jest 3 sprzymierzeńców, tak że już na „dzień dobry” powinniśmy mieć 6-osobową drużynę. Zbieramy wszystkich do kupy i przechodzimy przez ‘rzekę’ na wschód, jest tam Golem i Krypta. Po jej zniszczeniu dostaniemy Księgę zwiększającą współczynniki. Następnie idziemy dużą bramą na południowy-zachód. Tam otrzymamy Księgę Siły oraz drugiego questa, polegającego na zabiciu 4 duchów. Pierwszy jest w tej samej Sali, aby go otworzyć należy (tak jak mówi wskazówka narratora) ustawić 2 jednostki na runach. Po denacie pozostanie Okruch Klejnotu, czyli silny artefakt, który możemy kompletować z części (im więcej części, tym działanie silniejsze).

Kawałek na południe od dużej Sali natkniemy się na bitwę, najlepiej poczekać aż wybiją się sami nawzajem, i na koniec wkroczyć dobić resztki. Poniżej jest uwięziony drugi Oficer oraz Łuczniczka, a za nią jest drugi Arcymag (otwiera się go pobliskimi Runami). Teraz warto wrócić do miejsca początkowego i kierować się na zachód mapy. Jest tam pełno pająków i jaj, a także uwięzionych dwóch żołnierzy oraz kilka średniej klasy przedmiotów. Po oczyszczeniu całego zachodu mapy powinniśmy mieć 10 jednostek wojskowych.

Teraz możemy przejść przez „rzekę” i kierować się na wschód południowym mostem. Za bramą czeka nas mała bitwa z ludźmi. Na południu sali zamknięte są 2 „Dalarańskie Eksperymenty”- Furbolg i Ogr. Najlepiej załatwić ich na odległość „przez bramę”, bo jak ich wypuścimy to może być problem- są bardzo silni. Zresztą nie trzeba ich zabijać, bo nie mają nic przy sobie. Teraz kierujemy się jedyną ścieżką na północ. W wodzie są 2 żółte Runy, dające Księgę Inteligencji. Dalej, po stoczeniu 2 średniej klasy bitew z ludźmi dojdziemy do wrót, za którymi jest trzeci Arcymag. Otwieramy go jak zwykle runami (druga jest w wodzie- więc używamy Lady Vash). Idąc dalej jedyną drogą dojdziemy do salki, w której jest trzeci Oficer oraz 2 żołnierzy. Po wizycie w tym miejscu- będziemy mieli ‘ponadpełny’ oddział 13 jednostek. Za południową bramą znowu będziemy przyglądać się bitwie ludzi i umarlaków- oczywiście nie przerywajmy im zabawy, aż wybiją się sami. Wschodnia ścieżka prowadzi do pokoju, w którym są 3 Owce, a przed nimi przyciski. Używamy kombinacji góra – dół – środek, aby otworzyć pobliskie wrota. Za nimi jest ‘tajna misja’, w którą będziemy mogli zagrać później. Na wschodniej ścianie sali, w której rozegrała się bitwa jest magiczne wejście do tuneli, przenosi nas ono na północ mapy, w okolice czerwonej Runy, którą otwieramy bramę do ostatniego Arcymaga. Po jego zabiciu kończymy questa nr2.

Teraz wracamy na salę, gdzie była bitwa i kierujemy się na wschód, tam czeka nas kolejna walka z oddziałem ludzi. Po jej wygraniu idziemy dalej na wschód, nagle wyskoczy filmik o wypuszczeniu 3 groźnych bestii. Musimy je oczywiście zabić, groźniej wyglądają niż walczą, więc bitwa będzie ekspresowa. Tam, skąd wybiegły bestie nie ma nic ciekawego. Kawałek dalej jest uwięziony ostatni, czwarty Porucznik. Po jego uwolnieniu kończymy pierwszego questa, w zamian dostajemy trzeciego i ostatniego questa- zabicie Kassana i jego obstawy. Droga do niego jest prosta- wiedzie przez pobliskie wrota. Po drodze będziemy musieli ubić kilkadziesiąt wrogów, ale też uzyskamy dostęp do silnych posiłków wojskowych. Raczej nie będzie większych problemów, gdyż nasze wojsko jest już naprawdę potężne. Sam Kassan nie jest aż taki silny, wprawdzie ma 6000HP, ale 0 pancerza i śmiesznie niski atak. Po jego ubiciu kończymy ten poziom i przechodzimy do ‘tajnej misji’, a jak jej nie odkryliśmy to od razu do poziomu nr4.

 

(kliknij, aby powiększyć)


Pozostałe Poziomy Kampanii Krwawych Elfów:

Poziom 1- Pomyłka za Pomyłką

Poziom 2- Zniszczenie i Pożoga (Mroczny Pakt)

Poziom 3- Lochy Dalaranu

Poziom 3b- Tajna Misja: Przeprawa

Poziom 4- Poszukiwania Illidana

Poziom 5- Piekielne Wrota

Poziom 6- Władca Pustkowia


Komentarze

YaReX 2016-07-10 11:32

Aby otworzyć zamknięte pomieszczenie z niebieskim runem, należy spalić grzyby czarem Kaela koło punktu 4, za którym jest schowany drugi run. W środku pomieszczenia będzie silny Arkanitowy Golem z 5000HP – pilnuje 3 artefaktów (w skrzyniach) — całkiem niezłych