Warcraft 3: Kampania Nekromantów.

Poziom 6 – Czas czarnej skały

Zadania:

1. Zabij 4 Herosów, po jednym w każdej wiosce

2. Zniszcz bazę Orków, strzegącą Portalu

 

Szósty poziom jest całkiem stresujący, gdyż mamy aż 5 wrogów, przez których jesteśmy otoczeni. Wszyscy to podobni siłą przedstawiciele Orków, którzy strzegą dostępu do tajnej bramy. Mają rzecz jasna sojusz wymierzony przeciwko nam. Musimy po kolei ubijać wrogów, a wcześniej zabezpieczyć bazę wieżyczkami. Stawiamy je w 2 miejscach- pierwsze to północ między dwoma wyjściami, a drugie to południowy wschód. Ścieżka na południe jest bezpieczna i nie musimy jej obstawiać. Do Arthasa dołączy Kel’Thuzad, co da nam lekki komfort gry. Dodatkowo w oddziale mamy Ducha oraz potężnego smoka Żmija. Wrogowie będą atakowali od samego początku, więc nie należy zwlekać tylko ulepszyć wieżyczki i budować kolejne (im więcej, tym lepiej, bo ataków będzie mnóstwo). Na szczęście mamy dużo zasobów na początku i możemy jednym Akolitą postawić szybko dobrą obronę. W międzyczasie bierzemy prawie całe wojsko i udajemy się ścieżką na zachód w celu zabicia niebieskiego wroga. Jest to nietrudne, jedyny problem stanowi ich wódz, który rozdziela się na 3 sztuki. Po usunięciu niebieskiego z gry zyskamy kopalnię złota. Na północy od niej, przed mostem budujemy Nekropolię i kilka wieżyczek. Ogólnie nie ma co sępić na wieżyczki, gdyż zasobów jest dużo, podobnie jak atakujących nas wrogów. Po rozbudowie 2 baz możemy pomyśleć nad dalszą rzezią Orków.  Najlepiej kontynuować wzdłuż wskazówek zegara. Na kolejnego wroga wystarczy naszych 2 bohaterów i 3 Żmije. Warto wskrzeszać Arthasem zabite jednostki wroga i atakować nimi jego wieżyczki. Oczywiście przed każdą akcją badany teren Cieniem, aby wiedzieć co i jak. Po ubiciu Orków zachodnich i północnych- wszystkie ataki pozostałych Orków na nasza bazę będą przez ścieżkę wschodnią. Możemy prosto zaatakować Czerwonych w prawym-górnym rogu, gdzie znajduje się brama, ale żeby wykonać questa z 5 przywódcami musimy zabić wszystkich. Południowy i wschodni wróg są podobni do tych, których już wcześniej zabijaliśmy, czyli średnio-trudni, dowodzeni przez silnego wodza. Ostatni, czerwony wróg chroniony jest przez potężne Czerwone Smoki i to u niego walki będą najbardziej zaciekłe, dlatego nie należy oszczędzać na liczebności wojska. Po zniszczeniu wszystkich śladów Orków przywołujemy potężnego Archimonda, co powoduje zakończenie poziomu.

 

(kliknij, aby powiększyć i zobaczyć opis)


Pozostałe Poziomy Kampanii Nieumarłych:
Poziom 1- Pełznąc przez prochy
Poziom 2 – Wykopując trupy
Poziom 3 – Wieczne Królestwo
Poziom 4 – Klucz trzech księżyców
Poziom 5 – Upadek Silvermoon
Poziom 6 – Czas czarnej skały
Poziom 7 – Oblężenie Dalaranu
Poziom 8 – Pod płonącym niebem


Komentarze
Reuel 2014-01-26 01:53

Dobrze jest też przy atakowaniu Czerwonych pobiec odziałem uderzeniowym Smocze Gniazdo