Warcraft 3: Kampania Nekromantów.

Poziom 5 - Upadek Silvermoon

Zadania:

1. Nie pozwól przepuścić Gońca, wysłanego przez Sylvanas

2. Zniszcz bazę Sylvanas

3. Doprowadź Arthasa do Fontanny Słońca i zniszcz ją

 

Przed rozpoczęciem Tichondrius opowie o tajemniczej studni Elfów, którzy zawdzięczają jej swe moce. W tym poziomie mamy 2 bardzo silnych wrogów, obaj to Elfy. Ciemnoniebieski to państwo denerwującej Sylvanas, którym musimy zająć się najpierw. Drugi, jasnoniebieski wróg ma ogromne miasto na południu. Jest w nim wspomniana studnia.

My zaczynamy na północnym wschodzie, musimy najpierw dobrze rozbudować bazę, postawić wieżyczki przy północnej ścieżce oraz między dwoma południowymi. Niedługo po starcie czeka nas atak Sylvany, która po zabiciu odrodzi się po kilku minutach. Dla utrudnienia drogą będą przebiegali gońcy, których nie możemy przepuścić. Dostaniemy do ich ubijania 4 Gargulce, które świetnie sprawdzą się w swej roli. Gońcy mają różne trasy, ale widzimy gdzie idą, a na tym terenie nie ma żadnych wieżyczek. Jeżeli nie przepuścimy żadnego gońca, to jasnoniebieski wróg z południowego miasta nie będzie nas atakował.

Po dokonaniu ulepszeń na Cmentarzu możemy budować armię. Atakować najlepiej świeżo po tym, gdy Sylvanas zostanie zabita pod naszą bazą, wtedy przez jakiś czas nie będzie jej we własnej bazie. Układ wojsk dowolny, ważne żeby były silne, bo obrońcy do lamusów nie należą. Ważny jest Wóz Mięsa (1 starczy) do zniszczenia dosłownie kilku wieżyczek. Po rozwaleniu bazy ciemnoniebieskiego Sylvanas dołączy do nas pod postacią nekromantki, a my wykonamy questa.

Teraz musimy wzmocnić się przed ostateczną bitwą. Można założyć drugą kopalnię złota na zdobytych terenach, śmiało możemy już przejść na wyższe koszty utrzymania. Południowe miasto jest duże, więc potrzeba będzie dużo wojsk (do walki z piechotą wroga) oraz ze 2 Wozy Mięsa na wieżyczki. W międzyczasie możemy zwiedzić mapę, gdzie znajdziemy kilku neutralnych stworów oraz fontanny Many i Zdrowia. Na południowym zachodzie jest obóz najemników, strzeżony przez neutralne trolle i ogry. Po ich zabiciu możemy Arthasem wskrzesić ich duchy (umiejętność nr 4) i ruszyć klonami szybko na miasto w stronę wschodnią, możemy w ten sposób zniszczyć 1 wieżyczkę, najśmieszniejsze, że elfy nie będą się broniły.

Sam atak na Silvermoon wymaga zgrabnego i silnego oddziału. Taktyka taka sama jak zwykle- wozami atakujemy wieżyczki (jeśli jest okazja), a resztą wojsk usuwamy piechurów i lataczy. Bardzo ważne, aby niszczyć wrogie budynki produkujące wojsko, gdyż budynek ten na okrągło obsadza okoliczne miejsca, gdzie brakuje żołnierza danego typu. Nie musimy zdobywać całego miasta, wystarczy zrobić wjazd na fontannę, najlepiej od strony wschodniej, gdzie zabudowy jest mało. Samej fontanny strzegą bardzo silne Golemy, lecz jeśli udało nam się do niej dotrzeć, to poradzimy sobie również ze strażnikami. Arthas z urną w fontannie wskrzesi Kel'Thuzada, co zakończy poziom.

 

(kliknij, aby powiększyć i zobaczyć opis)


Pozostałe Poziomy Kampanii Nieumarłych:
Poziom 1- Pełznąc przez prochy
Poziom 2 - Wykopując trupy
Poziom 3 - Wieczne Królestwo
Poziom 4 - Klucz trzech księżyców
Poziom 5 - Upadek Silvermoon
Poziom 6 - Czas czarnej skały
Poziom 7 - Oblężenie Dalaranu
Poziom 8 - Pod płonącym niebem


Komentarze  

# Egez- Małe pytanko 2013-12-27 17:45
Adminie grałem w tą grę kilka lat temu więc nie pamiętam.Wiem że ja tak jak ty od razu robiłem wjazd na fontannę.Czy elfy mnie zaatakują bo na golemy 12 pająków to aż nadto, ale z elfami gorzej.Bo chce ją przejść jeszcze raz.
Z góry dzięki :)

od Admin: Atakujące Elfy to ciemnoniebieski e państwo Sylvany. Ci jasnoniebiescy z Silvermoon nie atakują nas (chyba, że przepuścimy gońca albo wejdziemy im do bazy). Najpierw niszczymy Sylvanę i jej bazę. Atak na miasto Silvermoon musi być silnym oddziałem (lub dwoma), tam jest dużo elfickich wojsk, wieżyczek, a golemy też takie słabe wcale nie są. Atak fontanny oczywiście najłatwiejszy jest od strony kopalni złota.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować

Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Odśwież