Warcraft 3: Frozen Throne. Nieumarli.
Poziom 7c- Wspinaczka ku Górnemu Królestwu

Zadania:

1. Opuść ten obszar zanim się zawali (czas: 10 minut)

2. Znajdź 3 skrytki ze złotem (złote monety)

 

Ostatnia część podziemnych przygód Arthasa to walka z czasem. Na domiar złego Arthas został całkiem sam i obniżył umiejętności do 3-go poziomu. Mamy 10 minut, aby uciec z podziemi. Ścieżka na szczęście jest prosta i nie ma możliwości się zgubić.  Niestety po drodze sporo jest wrogów, którzy będą nas atakowali. Mnóstwo jest też dźwigni i przycisków- wszystkie naciskamy bez zbędnej zwłoki. Dostaniemy też zadanie poboczne- znalezienie 3 złotych monet. Czasu jest mało, więc można sobie odpuścić jego wykonywanie (jak jednak ktoś chce je zbierać, to ich lokalizacja jest zaznaczona na mapce poniżej).

Idziemy najpierw na południe, przechodzimy przez płomienie zanim Arthas skończy mówić swoją sekwencję (wtedy nic mu się nie stanie). Później idziemy w prawo, tam czeka nas pierwsza pułapka- korytarz z magicznymi barierami, przejście przez każdą zabiera Arthasowi 200HP. Musimy przejść przez korytarz, naciskając po drodze wszystkie przyciski. Niekiedy płomienie na chwilę gasną, wtedy możemy ‘bezkarnie’ przejść dalej, ale trzeba zręcznie manewrować. Jednak nie powinniśmy też czekać w nieskończoność, bo czas leci, a za chwile będzie Fontanna Zdrowia, więc ważne żeby Arthas po prostu przeżył, nawet z 1HP. Po naciśnięciu wszystkich przycisków pułapka się wyłączy. Możemy wrócić kilka metrów i wziąć drugą monetę z pokoiku na północy. Po przejściu korytarza leczymy się w Fontannie do maksymalnego poziomu. Wszystko to nie powinno nam zająć więcej niż minutę. Następnie idziemy dalej, teraz czeka nas kilka walk ze słabymi przeciwnikami (najsłabszych lejemy klasycznie, a silniejszych przy pomocy czaru).  Można też przebiegać obok nich, ale w końcu nazbiera się ich cała banda i poważnie uszkodzi Arthasa, ale biegnąc dalej w końcu zaczną wracać na pierwotne miejsce.  Potwora obok przycisku aktywującego magiczny most koniecznie ubijamy, bo ma przy sobie Księgę +2. Idąc dalej, dojdziemy do kolejnej „pułapki”, czyli kamieni które co chwilę zmieniają swoją wysokość. Tutaj niestety stracimy stosunkowo sporo czasu, bo zmiana wysokości podstaw kamieni trwa dosyć długo. Ważne, żeby nie wdawać się w zbędną walkę, tylko przeć do przodu przy każdej możliwości (a bić się dopiero, gdy nie mamy nic lepszego do roboty). Po przejściu tej przeszkody dołączy do nas Anubarak z kilkoma Biesami. Włączamy mu automatyczne tworzenie Żuków, grupujemy bezzwłocznie oddział i idziemy dalej. Na samym dole jest ostatnia moneta (koniec questa nr2). Teraz tylko czekają nas 2 dosyć ostre walki, ale możemy stracić wojska (prócz bohaterów oczywiście), bo dalej jest już brama wyjściowa, prowadząca na światło dzienne. Mi zostały jeszcze 3 minuty w zapasie, a zbierałem złoto i dość długo zastanawiałem się które przedmioty wyrzucić, aby wziąć lepsze z mapy. Dlatego chyba wszyscy powinni poradzić sobie przed zawaleniem się stropu. Po wydostaniu się z przeklętych podziemi przechodzimy do ostatniego poziomu w całym dodatku Frozen Throne.

(kliknij, aby powiększyć)


Pozostałe Poziomy Kampanii Plagi:

Poziom1- Król Arthas

Poziom2- Ucieczka z Lordaeronu

Poziom3- Mroczna Pani

Poziom4- Powrót do Northrend

Poziom5- Upadek Upiornego Władcy

Poziom6- Nowa potęga w Lordaeronie

Poziom7a- W mrokach podziemi

Poziom7b- Zapomniani

Poziom7c- Wspinaczka ku Górnemu Królestwu

Poziom8- Symfonia Ognia i Mrozu


Rozdziały poradnika do Warcraft3:

4 thoughts on “Poziom7c. Wspinaczka ku górnemu królestwu. Kampania Nieumarłych (Plagi). Warcraft: Frozen Throne”

  1. Mam pytanie wie ktoś co robi sekret z tego poziomu (znajduje się pod kamieniami w formie dźwigni w miejscu gdzie znajdujesz Anubaraka)

  2. Dzięki tej dźwigni możesz wrócić się po artefakt – pierścień ochrony +5 (znajduje się u góry nieopodal tych ruchomych kamieni, jakby ktoś nie zauważył, aczkolwiek trudno go nie zauważyć ;)), co warto oczywiście – moim zdaniem, pod warunkiem, że zdazysz z czasem, ale można to na spokojnie zrobić i summa summarum zakończyć misję/kampanię z 2 min zapasem czasu. 😉 Oczywiście przed tym wszystkim polecam sobie na poszczególnych etapach zapisywać dany etap gry, aby później nie było jakiegoś rozczarowania hehe,pozdrawiam i miłego życzę! 😉

    P.S. Polecam grać na trudnym poziomie gry (normalny raczej – chyba tego nie zapewnia, aczkolwiek nie wiem, nie próbowałem), wtedy jest przynajmniej jakaś zabawa, zawłaszcza na ostatnim poziomie gry 😉

  3. Brama na końcu tej misja się nie otwiera.Jest caly czas zamknieta zrobilem cos nie tak?

    od Admin: A strażnicy podali powód, dlaczego jej nie otworzą? Może monet nie zebrałeś, albo jakiś błąd systemowy?

    1. Prawdopodobnie nie zabiłeś jakieś jednostki wcześniej w tym także wskrzeszonej. Jak też tak miałem i musiałem ostatni fragment jeszcze raz przejść tym razem upewniając się, że nikogo nie zostawiam i darując sobie wskrzeszanie (miałem item do pojedynczego ożywania).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top