Warcraft 3: Frozen Throne. Nieumarli.

Poziom 7a- W mrokach podziemi

Poziom 7a – W mrokach podziemi

 

Zadania:

1. Odszukaj Wrota Starego Królestwa

1a. Zabij Baelguna

1b. Dostarcz Klucz Krwi do Wrót Starego Królestwa

1c. Arthas i Anubarak muszą przeżyć

2. Znajdź 5 skrytek ze złotem (złotych monet)

 

Kolejny poziom podzielony jest na 3 osobne części. Wszystkie są typowo przygodowe (zero ekonomii) i bardzo łatwe. Arthas i Anubarak zaczynają ze skromnym oddziałem wojskowym. Nie możemy w żadnym wypadku stracić nikogo, bo nie ma żadnych posiłków na mapie, gramy do końca tylko tym, co mamy na początku. Droga często zagrodzona jest skałami, lub bramami (otwieramy je przy pomocy pobliskich dźwigni). Ścieżka jednak jest prosta, idziemy ciągle naprzód i nie musimy ani razu wracać. Nikt też nas nie będzie atakował, póki nie podejdziemy blisko wroga. Wóz Mięsa automatycznie produkuje zwłoki, zatem warto przy pomocy Anubaraka tworzyć Żuki Ścierwojady, których wysyłamy zawsze na początku armii (żeby przyjmowali pierwsze ataki wrogów). Przeciwnikami są Strzelcy (ciemnoniebieski) i trochę Pająków (jasnoniebieski).

Najpierw musimy zniszczyć dźwignię, która znajduje się po lewej stronie za skałami. Za przejściem jest 3 Strzelców, których zabijamy. Następnie przy pomocy przycisku otwieramy kolejne wrota, po tej czynności obejrzymy filmik o wysadzaniu mostu. Następnie oczyszczamy salę z wrogów i beczek, a potem leczymy oddział przy pomocy Runy w dolnej beczce. W górnej beczce jest złota moneta, jej zebranie da nam questa nr2, polegającego na zebraniu 5 takich monet.

Jedyna ścieżka jest za skałami, musimy je wysadzić beczkami prochu. Dalej jest sala wypełniona słabymi pająkami.  Jest w niej druga złota moneta oraz dźwignia, otwierająca kolejne wrota. Następnie idziemy na północ jedyną ścieżką. Dojdziemy do bardzo dużej Sali, w której jest kilka rzeczy (np. kolejna złota moneta). Na wschodzie jest pułapka, którą wyłączamy przy pomocy dźwigni. Odkryje nam to przedmiot, przywołujący sprzymierzonego potwora. Kolejną dźwignią otwieramy wrota na zachodzie, zaatakuje nas stamtąd kilku Strzelców, ale większość zginie w wyniku wybuchu dużej ilości beczek prochu. Idąc dalej, czeka nas najcięższa walka w tym poziomie- kilku strzelców + Machina Oblężnicza, więc żeby nikogo nie stracić to koniecznie przodem puszczamy 5 żuków. Po wszystkim niszczymy dźwignię i idziemy dalej na zachód. Dojdziemy do drugiej części mostu, który na początku poziomu został wysadzony. Obrońców „zabijamy” przy pomocy beczek prochu. Tych z kolejnej Sali w ten sam sposób (Wozem Mięsa przez płot), a potem ten sam manewr z gościem za wodą- Wozem w beczkę (swoją drogą nie wiem, po co wrogom te beczki, być może od braku słońca mają skłonności samobójcze). Podążając dalej dojdziemy do Sali z walką Strzelcy vs Pająki, możemy poczekać na finał i wkroczyć dobić resztki. W Sali jest czwarta złota moneta. Kawałek dalej jest ostatnia moneta, a za bramą finałowa sala. Jest w niej mocarz Baelgun z obstawą. Ma on potężny czar, zadający obrażenia obszarowe, więc nie zaszkodzi przed walką zrobić save. Na upartego można wysyłać mu najpierw same żuki, żeby zmarnował na nie wszystkie punkty many. Jednakże to ostatnia walka, więc możemy wytracić wojska z oddziału. Baelgun ma przy sobie klucz, który zabieramy i wchodzimy w pobliski portal, który prowadzi „piętro niżej”. Kończy to pierwszą część poziomu siódmego, na koniec jeszcze usłyszymy ciekawy dialog:

Anubarak: Musimy być ostrożni.

Arthas: Oczywiście. Idź przodem.

 

(kliknij, aby powiększyć)

 


 

Pozostałe Poziomy Kampanii Plagi:

Poziom1- Król Arthas

Poziom2- Ucieczka z Lordaeronu

Poziom3- Mroczna Pani

Poziom4- Powrót do Northrend

Poziom5- Upadek Upiornego Władcy

Poziom6- Nowa potęga w Lordaeronie

Poziom7a- W mrokach podziemi

Poziom7b- Zapomniani

Poziom7c- Wspinaczka ku Górnemu Królestwu