Warcraft 3: Frozen Throne. Nieumarli.

Poziom 2- Ucieczka z Lordaeronu

Poziom 2 – Ucieczka z Lordaeronu

 

Zadania:

1. Doprowadź Arthasa do wyjścia z miasta

2. (Mięsna Niespodzianka) Zabij straż i zawładnij Wozami Mięsa

 

Drugi poziom jest typowo przygodowy (zero ekonomii). Poprzedza go bardzo ciekawa linia fabularna, dowiemy się o osłabieniu mocy Króla Liszy oraz Arthasa, a także zdradzie Sylvanas. Arthas wpadnie w pułapkę w mieście Lordaeron, z którego będzie musiał (z naszą pomocą) uciec. Mapa jest podłużna, są na niej wyłącznie martwiaki, więc czeka nas „bratobójczy” pojedynek. Zaczynamy na południu i będziemy musieli kierować się ku północy. Najlepiej jednak odwiedzać wszystkie zakamarki, gdyż kryją się tam ciekawe rzeczy (księgi, wojska sojusznicze, przedmioty, runy, zwoje). Możemy wspomagać się Szkieletami, przywołanymi przez Nekromantów (Szkielety oczywiście wysyłamy do walk jako ‘pierwszy garnitur’, aby oszczędzić główne wojska). W praktyce 90% walk będziemy mogli wygrywać przy pomocy samych Szkieletów. Wprawdzie mamy tylko 2 Nekromantów, ale dużo jest Run Many oraz Fontanna, więc możemy tworzyć ich duże ilości.  Co jakiś czas (w najmniej odpowiednim momencie) od południa będzie nas atakować wkurzający oddzialik, składający się z 2 Ghuli i 1 Biesa. Niedługo po starcie uzyskamy Cień, którym będziemy mogli bezkarnie odkrywać sobie trasę.

Na początku Arthasem dobijamy okolicznych Ghuli i wychodzimy za bramę. Tam dołączy się kilku żołnierzy. Za bramą na północy są 2 Kamienne Piedestały, ich z niszczenie zamienia je w przydatne Księgi dla Arthasa. Następnie kierujemy się na wschód, na końcu ścieżki jest Plugastwo, które do nas dołączy. Kawałek dalej na północ są zamknięte 2 Biesy Podziemi, które również do nas dołączą. Możemy (ale nie musimy) oczyścić południowy-wschód z wrogów. Jest ich tam mnóstwo (głównie Zombie i kilka Plugastw), nie mają oni jednak przy sobie nic specjalnego. Następnie idziemy na północ, a potem na zachód. Po drodze, za bramą jest przycisk, który naciskamy, aby odblokować trasę w dalszej części mapy.  Na końcu ścieżki jest 2 sprzymierzonych Ghuli. Następnie idziemy do końca na północ, otrzymamy wtedy quest nr2, polegający na uwolnieniu 2 Wozów z Mięsem. Wcześniej musimy zabić 3-osobową, słabą obstawę. Kawałek dalej dołączy się kolejne Plugastwo, a obok zamknięte są 2 wspomniane Wozy z Mięsem. Przydadzą się za chwile do niszczenia wrogich wieżyczek. Niestety nawigacja z tymi wozami jest utrudniona- lepiej nie trzymać ich w głównym oddziale, bo latające mięso rani również nasze wojska. Z kolei zostawienie tych wozów bezbronnych narazi je na cykliczne ataki oddzialiku z południa (2 Ghule i Bies). Zatem wozy trzymamy za głównym oddziałem, ale nie za blisko ani nie za daleko. Po uzyskaniu Wozów wracamy kawałek z powrotem i idziemy bramą na wschód. Tam są wspomniane 2 wieżyczki oraz trochę wrogiego wojska. Po oczyszczeniu Sali naciskamy przycisk, otwierający bramę na północy. Idziemy więc na północ aż do bramy, gdzie zaatakują nas Gargulce. Za tą bramą nie ma nic ciekawego, więc nie musimy tam iść. Na wschodzie jest kilku wrogów, a na końcu sprzymierzony Bies. Wracamy do bramy gdzie były Gargulce i idziemy na zachód, cały czas prosto jedyną ścieżką. Dojdziemy terenów zielonych i bramy, przed którą stoją 2 wieżyczki. (po drodze czeka nas starcie z średniej jakości Golemami). Wieżyczki niszczymy Wozami i właściwie możemy te Wozy już zostawić na pastwę losu, bo nie przydadzą się więcej, a tylko robią problemy. Zanim otworzymy bramę, możemy uwolnić 2 Ghuli z klatek na wschodzie. Za bramą czeka nas ostre starcie z wrogiem, ale też dostaniemy do pomocy duże posiłki wojskowe. Teraz nie ma się już co cackać, tylko frontalnie atakować całym oddziałem. Później ścieżka rozdziela się na 2 części, obie są identyczne. Wybieramy jedną trasę i idziemy przed siebie, po stoczeniu 2 walk (pierwsza ze Strażnikiem Zagłady, druga z Ghulami, Wozami i 1 budynkiem) dojdziemy do finałowej Sali. Są tam 2 Plugastwa, 2 Biesy, słaby heros Ven’Gyr oraz szef całej ferajny- Krwawa Rzeź. Ma on 3000HP i to jedyna jego mocna strona, pozostałe współczynniki (atak, zbroja) ma takie, jak zwykłe plugastwo. Innymi słowy, walka nie będzie trudna. Mi po wszystkim zostało ponad 20 jednostek. Na północy za bramą jest portal, który umożliwi Arthasowi ucieczkę z miasta, a nam przejście do kolejnej misji.

 

(kliknij, aby powiększyć)

 




Pozostałe Poziomy Kampanii Plagi:

Poziom1- Król Arthas

Poziom2- Ucieczka z Lordaeronu

Poziom3- Mroczna Pani

Poziom4- Powrót do Northrend

Poziom5- Upadek Upiornego Władcy

Poziom6- Nowa potęga w Lordaeronie

Poziom7a- W mrokach podziemi

Poziom7b- Zapomniani

Poziom7c- Wspinaczka ku Górnemu Królestwu


Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Odśwież