Lord Of War Chapter 1 Creep’s Revenge

Aby zagrać – najlepiej wpisać w google „Lord of War Creeps Revenge” i wybrać któryś z pierwszych wyników wyszukiwania, na niektórych urządzeniach może być też potrzebny emulator środowiska Flash.

Opis:

Gra podobna do innych tego typu. Musimy budować wieże strzelające do potworów. Atakują one falami, a o ich rosnącej sile informuje nas „Rycerz” u dołu ekranu. Mamy 20 żyć, jak potwór dojdzie do końca trasy to ubywa nam jedno, a potwór pojawia się znów na starcie. Potwory dzielimy na chodzące i strzelające. Te drugie niszczą nasze wieżyczki, a ich naprawa jest bardzo droga (tym droższa, im więcej warta jest wieżyczka). Potwory strzelają w najbliższa wieżyczkę, więc stawiamy w pobliżu ścieżek kilka tych najtańszych na „podpuchę”. Mamy 3 poziomy trudności.

Lord of war 1

 

Wieżyczki:

Wieżyczek jest 6 rodzajów, każda następna jest lepsza i droższa od poprzedniej. Santinel jest praktycznie bezużyteczny w walce, ale można stawiać je dla ściągnięcia wrogich pocisków. Cannon Tower to wieża z armatą, dobra na początek gry. Fire Tower to wieża ognia, jest słaba jak na swoją cenę i wg mnie nie opłaca się jej budować. Kolejna wieżyczka to Crystal Outpost, polecam zbudować ją możliwie jak najprędzej, ulepszona bardzo dobrze radzi sobie z potworami, a ich kilka obok siebie to potężna broń. Elf Tower strzela zielonymi kulkami z trucizną, jest dobra, ale chyba lepiej już zaoszczędzić trochę więcej złota i zbudować Wizard Lair. Jest to najlepsza wieżyczka w grze, jej siła ognia deklasuje pozostałe, niestety zasięg i szybkość nie są jej atutami. Pod koniec rozgrywki nie budujemy innych wieżyczek, tylko same Wizard Lair.
Każdą wieżę możemy ulepszać, aby to zrobić klikamy na nią. W okienku pojawiają nam się 4 ikonki, pierwsza to Punkty Życia (naprawia uszkodzenia od strzelających potworów), za pieniądze możemy zwiększyć ich ilość. Kolejny wskaźnik (w kształcie bomby) to siła ataku, czyli ile punktów obrażeń zadaje jeden strzał. Ilość HP potwora podaje „Rycerz” na dole. Kolejna ikonka – błyskawica to szybkość ataku wieżyczki. Ostatnia to jej zasięg. Rozbudowujemy go tylko w uzasadnionych przypadkach. Natomiast siłę i szybkość ulepszamy jak najszybciej do samego końca (z wyjątkiem podpuchowych Santinelów które notorycznie będziemy naprawiali). Wszystkie potwory i wieżyczki są dokładnie opisane na stronie gry, w zakładce „Instructions”.

Lord of war

Poradnik:

Zagrałem oczywiście na hard. Zaczynamy od postawienia 2 Santinel’i. Na początku się przydadzą, a później będą przyjmować pociski. Nie ulepszamy ich! Następnie stawiamy 3 Cannon Tower (pierwszą na szybko podczas trwania rundy), w tą na końcu również będą strzelać, więc nie ulepszamy jej. Pozostałe 2 możemy lekko ulepszyć, ale lepiej zbierać już pieniądze na Crystal Outpost. Ja miałem pierwszego już po 7 levelu. Ulepszamy mu siłę i szybkość w max, i stawiamy kolejne 3 Crystal Outposty, również je ulepszając. Od tego momentu do końca gry budujemy już tylko Wizzard Lair.
Bossowie niestety uciekają na drugi przemarsz, a najgorszy jest ostatni poziom – gdzie wychodzi ich sześciu. Niemniej jednak przeszedłem grę na hard bez problemów. Poniżej zrzut ekranu z mojej gry (omawiany ostatni poziom), oraz punktacja. Zapraszam do gry, a tutaj link do Lord of War 2.

Lord of war 1


Zagraj także w inne gry typu „obrona wieży”:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top