Kingdom Rush- Poradnik i opis gry

Aby zagrać – należy wpisać w google: „Kingom Rush” i wybrać któryś z pierwszych wyników. Trzeba też mieć przeglądarkę, która obsługuje środowisko flash, jest dużo wtyczek i emulatorów.

Kingom Rush to ciekawa gra typu defence. Musimy powstrzymać różnego typu potwory, przed dojściem na koniec mapy. W tym celu pomogą nam wieżyczki strzelające, które możemy budować na wybranych (oflagowanych) miejscach. Oprócz wieżyczek możemy budować także Koszary, które generują 3 żołnierzy. Wszystkie budynki możemy (za odpowiednią opłatą) rozbudowywać, zwiększając ich właściwości bojowe. Oprócz tego, po przejściu każdej planszy w danym trybie dostajemy premię „gwiazdek”, które możemy wykorzystać na dodatkowe umiejętności: 3 wieżyczek, żołnierzy, meteorytów lub posiłków. Po zarejestrowaniu się i zalogowaniu w grze, uzyskujemy dostęp do zapisu gry (3 sloty). Poniżej opis gry- ekranu, potworów, wieżyczek, ulepszeń oraz sposób przejścia gry. Kontynuacją jest gra Kingdom Rush Frontiers.

 

Widok Ekranu:

(kliknij, aby powiększyć)

Powyżej oznaczone fragmentu ekranu gry:

  1. Serce to liczba żyć (ilość potworów, które mogą uciec). Obok nasze złoto. Poniżej numer fali ataku potworów.
  2. Miejsce obok flag to cel potworów- gdy tam dojdą, uciekną nam…
  3. Opcje techniczne. Pierwsza ikonka to encyklopedia (opis wieżyczek i inne ciekawostki), w środku pauza, z prawej opcje dotyczące dźwięku, grafiki oraz możliwość restartu/zakończenia gry.
  4. Potwory. Gdy naciśniemy na któregoś z nich, wyświetlą nam się o nim informacje w miejscu nr 10.
  5. Nasze wieżyczki. Klikając na którąś z nich, uzyskamy informacje w miejscu nr 10. Klikając na złotą strzałkę możemy je rozbudować (ulepszyć).
  6. Cmentarz. Pojawia się na niektórych poziomach, wychodzą z niego groźne Zombi.
  7. Wolne miejsca na kolejne wieżyczki.
  8. Najeżdżając na symbol z czaszką, uzyskujemy informacje o potworach, które wyjdą w kolejnej fali. Klikając na czachę, wywołujemy natychmiastowo kolejne potwory (za co uzyskujemy drobne sumy złota).
  9. Broń dodatkowa- meteoryty oraz posiłki (opis poniżej).
  10. Belka dolna zawiera informacje o aktywnym obiekcie (wieżyczka, żołnierz lub wróg.

 


Potwory:

Potwory wychodzą falami, po kilku-kilkunastu naraz. Za zabicie każdego z nich dostajemy określoną ilość złota (im silniejszy, tym więcej złota). Gdy pojawi się nowy (silniejszy) potwór, zostanie nam to zasygnalizowane po lewej stronie ekranu (tam też sprawdzimy jego słabe i mocne strony). Klikając na danego potwora, wyświetli nam się ilość jego punktów życia , liczbie zadawanych uszkodzeń (naszym żołnierzom z Koszar).

Niekiedy ścieżki są rozwidlone, wtedy potwory mogą chodzić różnymi trasami. Kierują się one jednak zawsze do jednego wyjścia, oznaczonego 2 flagami i symbolem herbu. Po chwili gry, przy wyjściu (lub wyjściach) potworów, pojawią się wizerunki czaszek. Najeżdżając na nie, wyświetli nam się informacja o składzie kolejnej fali ataków. Gdy klikniemy LPM na czaszkę, wtedy kolejne potwory wyjdą od razu, a my uzyskamy trochę dodatkowego złota (im wcześniej wywołamy kolejny atak, tym więcej złota).

 

Cechy Potworów:

Każdy potwór jest unikalny, ma swoje punkty życia, zbroję, odporności, siłę ataku, a także któreś z poniższych cech. Od nich zależy, która wieżyczka najszybciej zabije takiego potwora.

Szybkość– Podstawowa cecha potwora. Szybkie potwory potrafią błyskawicznie dojść na koniec mapy, szczęśliwie posiadają słabą wytrzymałość. Z kolei powolne potwory bywają piekielnie wytrzymałe i opancerzone.

Uzbrojenie– Wpływa na wysokość ran, które potwory zadają naszym żołnierzom. Wieżyczki z kolei są bezpieczne.

Opancerzenie– Wrażliwość na ataki fizyczne (niemagiczne).

Latanie– Potwory latające mogą być zaatakowane jedynie przez wieżyczki łucznicze i magów, oraz ewentualnie barbarzyńców z rzucanymi toporami. Potwory takie bywają szybkie, ale mało wytrzymałe.

Odporność na Magię– Niektóre potwory posiadają umiejętność odporności na czary naszych Magów. Takie istoty zazwyczaj jednocześnie bywają wrażliwe na ataki fizyczne.

Strzelanie– Potwory strzelające mogą z daleka atakować naszych żołnierzy. Na szczęście nie są zbyt silne, ani wytrzymałe.

Rozmnażanie– Najtrudniejszy z wrogów. Potrafi wskrzeszać lub przywoływać mniejsze potworki. W ostatnich planszach są to Nekromanci, których bardzo trudno zabić.

 


Rodzaje wieżyczek i budynków:

Są 4 rodzaje budynków, możemy stawiać je tylko w okrągłych miejscach, oznaczonych flagami. Każdy budynek kosztuje odpowiednią sumę pieniędzy. Możemy je ulepszać, klikając w dany budynek, a następnie w ikonkę w kształcie złotej strzałki. Po kilku ulepszeniach możemy wybrać specjalizację budynku- jeden z dwóch odrębnych typów. Ulepszanie budynków znacznie podnosi rażenia i inne cechy ofensywne, a także nadaje cechy dodatkowe (magiczne). Osobnym typem budynku są Koszary (Barracks). Obok nich stacjonuje 3 żołnierzy, którzy atakują (ale też są atakowani) przez potwory. Najlepiej budować je w zatłoczonych miejscach, aby zastopowali wrogów pod ostrzałem innych naszych wieżyczek. Prócz 4 rodzajów budynków, są też 2 rodzaje ataku specjalnego- deszcz meteorytów i posiłki 2 żołnierzy. Opis poniżej:

 

Wieża łucznicza (Archer Tower)

Podstawowa wieżyczka, wyposażona w łuczników. Strzela szybko, ale dosyć słabo, ma dobry zasięg, może atakować każdy rodzaj potworów. Po ulepszeniu zyskuje siłę rażenia, zasięg i szybkość. Strzały łucznicze jednak rzadko kiedy przebiją silną zbroję potwora. Wieżyczkę, po kilku ulepszeniach podstawowych, możemy zmienić na jedną z dwóch wież specjalnych:

Wieża Strzelców (Rangers Hideout)– Jest bardzo szybka, lecz słaba. Posiada przydatną opcję trucia trafionych potworów przez 3 sekundy. Trucizna z łatwością przenika przez zbroje potworów i dobrze ją mieć, zwłaszcza w zatłoczonych miejscach. Druga opcja to zatrzymywanie potworów w miejscu przez dany okres czasu, przy pomocy korzeni pod ścieżką.

Wieża Muszkieterów- Ciekawa wieżyczka, ma bardzo duży zasięg i siłę rażenia. Jej wadą jest powolne strzelanie. Posiada ulepszenia- snajperów (zwiększona szansa, nawet do 60% na zadanie ciosu krytycznego). Drugie ulepszenie to rozpryskowy granat, zadający obrażenia na okolicznym terenie.

 

Koszary (Barracks)

Każdy taki budynek wysyła „w teren” 3 żołnierzy. Gdy zginą, po chwili pojawią się zastępcy. Żołnierze przydają się w miejscach, gdzie jest zasięg wielu wieżyczek, blokując potworom przejście. Miejsce przebywania żołnierzy możemy wyznaczyć przy pomocy flagi, w opcjach budynku. Żołnierze nie potrafią atakować latających potworów. Ulepszając koszary, żołnierze zyskują siłę, uzbrojenie, wytrzymałość, a także krócej musimy czekać na ich odnowienie. Ostateczne rozbudowanie Koszar prowadzi do 2 wariantów końcowych:

Paladyni (Holy Order)– Nasi żołnierze zamieniają się w mistrzów miecza, mogą też posiąść umiejętności magiczne- leczenie, ulepszona zbroja oraz święty cios.

Barbarzyńcy– Żołnierze z danych Koszar zostają barbarzyńcami, wyspecjalizowanymi w sile ataku. Możemy ich ulepszać, dodając im siły rażenia i wyposażając w rzucane topory (którymi mogą atakować z daleka, także latające potwory).

 

Magowie (Mages)

Wieżyczka, która atakuje każdy rodzaj potworów. Jest powolna, ale potrafi zadać dużo uszkodzeń i jej ulepszenia są bardzo ciekawe. Powinniśmy mieć przynajmniej jedną taką (a najlepiej dwie). Ataki magiczne przenikają przez zbroje potworów, ale niektóre z nich posiadają odporności magiczne. Ulepszając, znacznie zwiększamy zdolności bojowe wieżyczki. Jej 2 finalne postacie to:

Wielki Czarnoksiężnik (Arcane Wizard)– Posiada bardzo dużą siłę ataku, można wyposażyć go w promień śmierci (bywa zabójczy dla potwora) oraz teleportowanie potworów wstecz ścieżki.

Wielki Mag (Sorcerer Mage)– Ma średnią siłę ataku, ale ma ważną umiejętność przywoływania Golema na pole bitwy. Zachowuje się on podobnie do żołnierzy z Koszar. Jest jednak od nich dużo silniejszy. Mag potrafi też zamienić potwora w Owcę.

 

Artyleria Krasnoludów (Dwarven Bombard)

Jest to wieżyczka ‘masowego rażenia’. Warto zbudować na początku toru, aby wykorzystać jej walory przestrzenne na stłoczonych potworach. Nie potrafi atakować latających potworów. Po ulepszeniach, zyskuje znacznie na użyteczności bojowej. Ostateczne dwie postacie artylerii to:

Tesla 104– Ultranowoczesna broń elektryczno-radiowa. Razi błyskawicami duże grupy potworów. Możliwości błyskawic można dodatkowo ulepszyć.

500mm Big Bertha– Bardzo ciężkie działo rakietowe, strzela powolnie, ale z dużą siłą i na dużym obszarze rażenia. Idealna broń na duże, stłoczone grupy słabych potworów. Możemy dodatkowo ulepszyć moc pocisków.

 

Dodatkowa Broń:

Używamy dwoma ikonkami w lewym-dolnym rogu ekranu. Są one za darmo, ale możemy użyć ich raz na jakiś czas ładowania. Przydają się w wyjatkowych sytuacjach…

Deszcz Meteorytów (Rain of Fire)– Spuszcza w wybrane miejsce deszcz meteorytów, raniący naziemne potwory. Podstawowy czas ładowania- 80 sekund.

Posiłki (Reinforcements)– Przywołuje posiłki żołnierzy (sztuk: 2) w wybranym miejscu. Czas ładowania- 10 sekund.


Lokowanie wieżyczek:

Wieżyczki lokujemy tak, aby obejmowały zasięgiem jak największy fragment ścieżki. Najlepiej, kiedy obejmuje 2 oddalone od siebie fragmenty. Jak źle postawimy wieżyczkę, możemy ją sprzedać za 60% ceny kupna. Najlepiej robić kilka najsilniejszych wieżyczek, zamiast wielu słabych. Musimy różnicować rodzaje postawionych wieżyczek, gdyż potwory mają odmienne właściwości. Najlepiej tworzyć grupy wieżyczek, gdzie między nimi czekają nasi żołnierze z Koszar- będą oni blokować potwory w akompaniamencie świstających strzał, w takich miejscach zginie najwięcej wrogów.

Artylerię Krasnoludów budujemy na początku toru, gdzie potwory są stłoczone. Powinniśmy mieć przynajmniej jedną wieżyczkę Łuczniczą, ulepszoną do zadawania trucizn. Konieczny też będzie Mag (albo dwóch, w tym jeden z Golemem). Odpowiednie lokowanie i ulepszanie wieżyczek wymaga pewnej wprawy i doświadczenia. Jak (mniej-więcej) stawiać wieżyczki, wyjaśniono u dołu strony dla odpowiedniego poziomu.


Ulepszenia działań ofensywnych (gwiazdki):

W grze jest 12 poziomów. Po przejściu każdego z nich, w nagrodę dostajemy bonusowe gwiazdki. Jest to bardzo ważne udogodnienie, bez którego ciężko byłoby przejść grę. W kampanii, za przejście na poziomie trudności Normal dostajemy 3 gwiazdki (na Easy- dwie). Dodatkowo możemy dostać po jednej gwiazdce za przejście w trybach: Heroic Challenge i Iron Challenge. Łącznie daje to maksymalnie 5 gwiazdek na każdy poziom.

Aby wykorzystać gwiazdki, po przejściu poziomu, gdy wyświetli nam się mapa krainy, klikamy w Upgrades. Tam możemy przydzielić gwiazdki na bonusy w 6 kategoriach, dla każdego po 5 poziomów zaawansowania:

Ulepszenia Wieży Łuczniczej: (Archer Tower)

  1. Saly Age– Sprzedaż wieżyczki zwraca nam 90% jej wartości (zamiast 60%)
  2. Eagle Eye– Zwiększa zasięg ostrzału wieżyczki
  3. Piercing Shots– Strzały mocniej przekłuwają się przez zbroje potworów
  4. Far Shots– Zwiększa zasięg ostrzału wieżyczki
  5. Precision– Szansa na zadanie podwójnych obrażeń

 

Ulepszenia Koszar (Barracks):

  1. Toughness Training– Zwiększona wytrzymałość żołnierzy
  2. Better Armor– Ulepszona zbroja żołnierzy
  3. Improved Deployment– Zwiększa zasięg oddalenia żołnierzy od Koszar i obniża czas ich rekrutacji
  4. Endurance Training– Zwiększona wytrzymałość żołnierzy
  5. Spiked Armor– Ulepszona zbroja żołnierzy (działa także na Posiłki)

 

Ulepszenia Magów:

  1. Spell Reach– Zwiększa zasięg ostrzału wieżyczki
  2. Arcane Shatter– Każde trafienie obniża pancerz potwora
  3. Hermetic Study– Koszt wieżyczki i jej ulepszeń obniżony o 10%
  4. Empowered Magic– Zwiększa siłę ataku wieżyczki
  5. Slow Curse– Każde trafienie spowalnia potwora o połowę przez moment

 

Ulepszenia Krasnoludzkiej Artylerii: (Dwarven Bombard)

  1. Concentrated Fire– Zwiększa siłę ataku wieżyczki
  2. Range Finder– Zwiększa zasięg ostrzału wieżyczki
  3. Field Logistic– Koszt wieżyczki i jej ulepszeń obniżony o 10%
  4. Industrialization– Koszt ulepszeń wieżyczki obniżony o 25%
  5. Smart Targeting– Ulepszona skuteczność wieżyczki

 

Ulepszenia Deszczu Meteorytów: (Rain of Fire)

  1. Blazing Skies– Zwiększone obrażenia i 2 dodatkowe meteoryty
  2. Scorched Earth– Meteoryty utrzymują się na ścieżce przez 5 sekund, raniąc potwory
  3. The Fast & Furious– Zwiększone obrażenia, zwiększony zasięg o 25% i skrócone ładowanie o 10 sekund
  4. Blazing Earth– Podwojone obrażenia i czas leżenia meteorytów na ścieżce, skrócone ładowanie o 10 sekund
  5. Cataclysm– Zwiększone obrażenia i dodatkowe meteoryty w losowych ścieżkach

 

Ulepszenia Posiłków: (Reinforcements)

  1. Well Fed– Zwiększona wytrzymałość i siła posiłków
  2. Conscripts– Zwiększona wytrzymałość, siła i zbroja posiłków
  3. Warriors– Jeszcze wyższa wytrzymałość, siła i zbroja posiłków
  4. Legionaires– Najwyższa wytrzymałość, siła i zbroja posiłków
  5. Spear Throw– Wyposaża posiłki w włócznie, którymi mogą rzucać, także w latające potwory

Kampania – Poradnik i opis przejścia

Gra składa się z 12 poziomów. kolejno musimy powstrzymywać potwory w scenerii- zielonej, śnieżno- górniczej oraz na koniec cmentarnej.  Poniżej opis i przykładowy rozkład wieżyczek podczas gry w trybie kampanii. Można oczywiście robić to inaczej, gdyż grę da się przejść na wiele sposobów. Obrazki z mapkami można powiększyć. Bardziej zaawansowane ulepszenia wieżyczek pojawią się wraz z przechodzeniem kolejnych poziomów. Jeżeli coś nam nie wyjdzie, zawsze możemy zrestartować daną planszę. Poniższy opis być robiony na poziomie Normal, nie używałem w ogóle deszczu meteorytów, niekiedy zostawało jeszcze trochę złota. Koniecznie na bieżąco wykorzystujemy ‘gwiazdki’ bonusowe, inaczej nie zajdziemy za daleko. Warto zrobić wszystkie 3 tryby gry na początkowych poziomach, co da nam po 5 ‘gwiazdek’ na poziom i duży komfort z bonusami.


 

Poziom 1: Southport

Pierwszy poziom to ładna ścieżka z północy na wschód. Musimy przetrzymać 7 fal ataków potworów. Wieżyczki najlepiej budować wewnątrz największego zakrętu, gdyż z tamtego miejsca mają dobry zasięg na ścieżkę. Wystarczą 3 pozycje, tak jak na obrazku, i żaden potwór nam nie zwieje.

 

Poziom 2: The Farmlands

Drugi poziom to także 7 fal ataków. Ścieżka również jest bardzo ładna, z dużą ilością zakrętów. Najlepiej załatwiać potwory już od samego początku, w okolicy największych zawijasów. Można zrobić tak, jak na obrazku, lub z użyciem artylerii (jest dużo stłoczonych potworów).

 

Poziom 3: Pagras

W trzecim poziomie potwory wychodzą z dwóch różnych miejsc, w połowie trasy ścieżka łączy się. Dlatego też obronę powinniśmy skoncentrować w centralnej i południowej części mapy. Do przetrzymania mamy 13 fal, wrogowie są coraz silniejsi, z klanu barbarzyńskiego. Robiąc tak, jak na obrazku, z łatwością można przejść poziom (a jeszcze dużo pieniędzy zostało).

 

Poziom 4: Twin Rivers

W czwartym poziomie wrogowie wychodzą dolną ścieżką, następnie rozdzielają się na 2 trasy, które na północy z powrotem się łączą. Jest 13 fal ataków. Powinniśmy zabezpieczyć głównie północ i południe mapy (miejsca, gdzie potwory nie są rozdzielone na 2 ścieżki). Potwory są raczej powolne, przyda się artyleria na południu.

 

Poziom 5: Silveroak Outpost

Piąty poziom gry Kingdom Rush składa się z 15 fal ataków. Potwory wychodzą dwoma ścieżkami i kierują się na północ. Mamy od początku zbudowaną wieżyczkę łuczniczą. Wrogami będą głównie opryszki i pająki. Przyda się jak zwykle artyleria na początku (pomiędzy ścieżkami) i inne budynki. Poziom nie jest zbyt trudny. Na mapie jest też chatka elfów, ale nie warto w nią inwestować.

 

Poziom 6: The Citadel

Kolejny poziom składa się z 17 fal ataków. Ścieżki zaczynają się w 3 miejscach na południu mapy, a wyjście jest na północy w zamku. Poziom jest najtrudniejszy z dotychczasowych. Uzyskujemy w nim możliwość dalszej rozbudowy wież Magów oraz ulepszenia żołnierzy w Paladynów. Do pomocy przyjdzie nam kilku żołnierzy, którzy są tam od początku. Ostatnia, 17 fala to bardzo silny- The Juggernaut. Ma on 10.000 punktów wytrzymałości i dodatkowo przywołuje mniejsze potworki w różnych częściach trasy. Na szczęście jest on bardzo powolny oraz wrażliwy na ciosy wszystkich rodzajów. Po jego zabiciu przechodzimy dalej.

 

Poziom 7: Coldstep Mines

Siódmy poziom gry rozgrywany jest w scenerii śnieżnej. Mamy do przejścia 17 poziomów. Potwory poruszają się z północy na południe, niektóre z nich przechodzą przejściami przez kopalnie. Na początku toru standardowo artyleria. Później dowolnie, potwory nie są aż takie silne. Ważne, żeby obstawić początek i koniec toru. Ostatniego poziomu ataku nie strzeże nikt szczególny.

 

Poziom 8: Icewind Pass

Ósmy poziom jest podobny do poprzedniego, także rozgrywamy go w śniegach, a potwory mają możliwość przejścia przez kopalnie. Wyjście jest na zachodzie mapy, wejścia z kolei są dwa- na wschodzie. Z górnego wychodzą barbarzyńcy (mają możliwość przejścia przez kopalnię), a z dolnego pająki. Najlepiej główne siły skoncentrować w południowo-centralnej części, na skrzyżowaniu dróg. Samo skrzyżowanie warto gęsto obstawić żołnierzami. Do odparcia mamy 18 fal ataku, z coraz silniejszymi przeciwnikami. Najlepsi z nich to wytrzymali Yeti.

 

Poziom 9: Stormcloud Temple

Kolejny śnieżny poziom. Jest 19 fal ataku, potwory kierują się do wyjścia na zachodzie. Mają 2 wejścia (na dole i u góry), ci z góry mogą skrócić sobie drogę przez kopalnię. Poziom jest dosyć trudny, ale łatwych już nie będzie. Najlepiej zacząć od maksymalnie ulepszonej wieży Magów w okolicach połączenia dróg. Tam też przyda się trochę żołnierzy z Koszar. Ogólnie koncentrujemy siły w końcowej części ścieżek. Na koniec czeka nas pojedynek z potężnym Yeti- J.T. Posiada on 11.000 punktów wytrzymałości, na szczęście jest powolny i nie ma opancerzenia. Potrafi on zamrozić nasze wieżyczki, wtedy musimy naciskać LPM w miejscu gdzie wyskoczy ‘Click’ aby odmrozić budynek. Dosyć łatwo byłoby go zniszczyć, gdyby nie szwendające się duże ilości mniejszych śnieżnych potworów.

 

Poziom 10: The Wastes

Dziesiąty poziom to 19 fal ataku, rozgrywane w scenerii cmentarnej. Do dyspozycji mamy nową broń masowego rażenia, która powstaje z ulepszenia artylerii. Potwory mają 2 wejścia na południu (z lewej i prawej strony). Dodatkowo na zachodzie znajduje się cmentarz, z którego będą wychodziły spore ilości Zombich. Każdy z potworów kieruje się do wyjścia na północy mapy. Poziom nie jest łatwy, warto zainwestować w Magów i artylerię. Mi uciekły 4 potwory 🙂

 

Poziom 11: Forsaken Valley

Przedostatni poziom to 19 ciężkich fal ataków w scenerii cmentarnej. Potwory wychodzą dwoma ścieżkami z południa, kierując się ku wyjściu na północy. W centrum mapy jest wulkan, z którego niekiedy wychodzi żywiołak. Jednak nie stwarza on większych problemów (jeśli radzimy sobie z resztą potworów). Lewą ścieżką chodzą brązowe demony, odporne na magię, ale wrażliwe na obrażenia fizyczna. Prawą ścieżką jest odwrotnie- chodzą tam nieumarli- wrażliwi na magię. Dlatego też najlepiej budować wieżyczki tak jak na obrazku. Ogólnie potwory są powolne i wytrzymałe. Przydaje się teleport w wieżach Magów.

 

Poziom 12: The Dark Tower

Jak 11 poprzednich poziomów było całkiem miłe i sympatyczne, tak ostatni poziom to istna mordęga i katusze. Powodem jest główny czarnoksiężnik wroga, który potrafi zaczarować nasze wieżyczki. Dlatego musimy przez cały czas być czujni i przygotowani na klikanie. Poziom nie jest taki najgorszy, aż do dojścia do 15 fali ataku. Wtedy nasz czarujący przyjaciel Vez’Nan osobiście spróbuje przejść nasz labirynt. Po jego zabiciu, wyskoczy z niego drugi demon, o podobnej wytrzymałości. To ostatni element całej kampanii. Po przejściu polecam drugą część- Kingdom Rush Frontiers.


Zagraj także w inne gry typu „obrona wieży”:

12 thoughts on “Kingdom Rush- poradnik do gry”

  1. Jakby nie grać, zawsze będzie ci brakowało 2 gwiazdek. Jednak na którymś z pierwszych poziomów pokazuje się plansza by polubić tę grę na Facebooku i Twitterze. W ten sposób zarabiasz dodatkowe 2 gwiazdki odblokowujące centralną kłódkę. Niestety gorzej jest z drugą kłódką. Za jej odblokowanie trzeba jednak zapłacić. Koszt to już niestety ponad 5$ (dolarów). Na każdym poziomie, bez względu czy grasz w trybie EASY czy NORMAL otrzymujesz po 3 gwiazdki. Mniej gwiazdek otrzymasz tylko wtedy, jeśli przepuścisz jakiegoś potworka lub przekroczysz dozwolony limit przepuszczonych potworków. Pozdrawiam miłośników tej gry, do których zaliczam się również i ja 🙂

    1. Musisz klikną na strzałkę na samej górze ekranu i rozwinie ci się list na którym są linki do face i tweeta 🙂 pozdrawiam samo klikniecie pozwala na zdobycie 2 gwiazdek

  2. na 8 poziomie jest fajna rzecz- zamrozony potwór
    musi w niego trafic z rain of fire
    i wtedy placimy 500 i mamy naszego potworka

  3. Big berta po upgradzie również strzela w latające potwory samonaprowadzaj ącym pociskiem (przydatne do ukończenia 8 levelu w trybie Heroic Challenge lub Iron Challenge, nie pamiętam ale plansza jest bez możliwości użycia łuczników)

  4. Mam tylko pytanie, ściągnąłem sobie ta grę na pc, i tak gram od dłuższego czasu, zastanawia mnie skąd pan, który opisał ta gre, robi tak, ze ma tyle kasy, mi ciagle brakuje na upgready, a tutaj widzę, że przy8 LVL przy dobrych już upgreadach, na koncie widnieje ponda 3 tys monet, jak to się robi 🙂

    od Admin: Za ostatnią rundę (max dwie) jest mniej więcej tyle kasy, a na koniec już i tak nie ma czasu żeby ją wydawać 🙂

  5. jak odblokować Ruins of Acaroth bo przeszedłem całą grę wszystkie poziomy wszystkie heroic challenge,iron challenge,wszystkie gwiazdki oprócz osiągnięć i nic, nadal nie mam Ruins of Acaroth niech ktoś napisze jak odblokować

    1. POLUB NA FACEBOOKU JESZCZE PODEJRZEWAM ŻE TĘ PLANSZE ODBLOKUJESZ ALE Z NASTĘPNĄ BĘDZIE KŁOPOT BO TRZEBA WYSUPŁAĆ Z 5 DOLCÓW ALBO JAKĄŚ ŚCIĄGNĄĆ Z CRACKIEM TYLKO TO JUŻ NIE TO SAMO

  6. Mam pytanie. Przeszedłem wszystko, również w trybie normal, za wyjątkiem ostatniej planszy Iron Challenge właśnie w normalu. Już w easy miałem problemy. Przeciwników jest bardzo dużo ale. Problemem jest brak artylerii. Czy komuś się udało przejść ostatnią planszę w trybie Iron Challenge? Ciekawe jaki błąd popełniam.
    Pozdrawiam.

    1. Jarek pogrzeb w necie ja mam na PC wersję w której nie ma dodatkowej kasy ale jest więcej gwiazdek które odblokowują zamknięte na kłódeczkę levele własnie taką wersję chciałem bo ta z większą kasą jest za łatwa i raczej dla dzieci nigdy nie korzystałem z poradników bo to mi psuje zabawę metoda prób i błędów tylko!!! W 2 części frontiers niektóre plansze szedłem około 4 godzin ale i tak mnie to nie zniechęciło zawsze jest metoda by przejść a z poradnikami to jużnie to samo szukam drugiej części z dodatowymi gwiadkami bo już przeszedłem całą ale dodatkowe plansze mi się nie pokazują JUŻ 2 RAZY PRZESZEDŁEM NA VETERAN 😆

    2. Jeszcze raz. Znalazłem i przećwiczyłem kilka rozwiązań na YT. Udało się. Jednak w wersji v1.13 po zaliczeniu wszystkich plansz zablokowane plansze się nie odblokowują, nawet po zaliczeniu wszystkich wymogów wymienionych w zakładce ACHIEVEMENTS. Szkoda
      Pozdrawiam

      od Admin: Jak nie wiadomo o co chodzi – to chodzi o pieniądze 😉

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top