Command and Conquer:Tiberian Sun
Kampanie (poradnik, solucja przejścia wszystkich poziomów kampanii)

KAMPANIE W PODSTAWOWEJ WERSJI GRY:

GDI   NOD

W podstawowej wersji gry mamy do dyspozycji 2 kampanie, po jednej dla każdej ze stron konfliktu. Łącznie daje to niemal 40 poziomów. Są one zróżnicowane- niektóre są „chodzone”, typu covert ops, inne „ekonomiczne”. Każdy poziom jest dokładnie opisany, wraz z załączoną mini-mapką (na której zaznaczone są najważniejsze miejsca). Jeżeli ktoś gra w TS po raz pierwszy, warto, aby zapoznał się wcześniej z wstępnymi rozdziałami poradnika, takimi jak PodstawyWskazówki TaktycznePorównanie GDi i NODprzeciwnik AI.

 

 

KAMPANIE FIRESTORM:

 GDI   NOD

Kampanie w dodatku są bardzo zróżnicowane i przeważnie dużo trudniejsze od misji w podstawce. Niektóre misje przeszły do historii jako gratka dla taktyków, niektórzy do dzisiaj budzą się ze zgrozą na myśl o ponownym graniu w „Escape from CABAL” GDI czy też ostatnią misję NOD. Jest też po jednej „humorystycznej” misji – wtedy gdy jako NOD musimy użyć przekabaconych cywili do wypuszczenia na GDI tyberyjskich stworów i gdy jako GDI musimy odzyskać drugi segment Tacitusa z rąk sekty czczącej tyberium 🙂 Jednak nawet mimo tego, fabuła i klimat Firestorm są dużo mroczniejsze i wciągające. CABAL, komputer taktyczny NOD i AI Kane’a, zbuntował się przeciwko swym twórcom. Wszczął plan zniszczenia wszystkich bio-form życia i zamiany ich w tyberyjskie cyborgi. GDI, które przeżywa kryzys wskutek utraty kontaktu ze Stacją Filadelfia i chaosem związanym z ekspansją tyberium i NOD, rozdzierany przez kłótnie frakcyjne, muszą tym razem połączyć siły, aby zniszczyć CABALa, zanim ten zrobi to z nimi…

Łącznie cała gra składa się z 4 kampanii, razem z 56 misji:

 

MISJE TS- GDI:

01 – Reinforce Pheonix Base (Wzmocnij bazę Pheonixa)
02 – Secure The Region (Zabezpiecz obszar)
03 – Capture Train Station (Przejmij stację kolejową)
04 – Secure Crash Site (Zabezpiecz miejsce katastrofy)
05 – Defend Crash Site (Obroń miejsce katastrofy)
06 – Destroy Radar Array (Zniszcz poletko radarów)
07 – Rescue Tratos (Uratuj Tratosa)
08 – Destroy Vega’s Dam (Zniszcz tamy Vegi)
09 – Destroy Vega’s Base (Zniszcz bazę Vegi)
10 – Capture Hammerfest Base (Odbij bazę Hammerfest)
11 – Retrieve Disruptor Crystals (Odbij kryształy soniczne)
12 – Rescue Prisoners (Uratuj więźniów)
13 – Destroy Chemical Supply (Zniszcz zaopatrzenie chemikaliów)
13b- Disable Power Grid (Odetnij Zasilanie) 
14 – Destroy Missile Plant Facility (Zniszcz ośrodek budowy rakiet)
15 – Destroy Prototype Facility (Zniszcz fabrykę prototypu)
16 – Defend The Kodiak alias Weather The Storm (Przetrwać burzę)
17 – Final Conflict (Ostateczny konflikt)

 

MISJE TS- NOD:

01 – The Messiah Returns (Mesjasz powraca)
02 – Retaliation (Odwet)
03 – Free Rebel Commander (Uwolnij zbuntowanego dowódcę)
04 – Destroy Hassan’s Temple (Zniszcz Świątynię Hassana)
05 – Blackout (Zamroczenie)
06 – Eviction Notice (Obwieszczenie o eksmisji)
07 – Salvage Operation (Odzysk)
08a – Capture Umagon (Złap Umagon)
08b – Capture Umagon (Złap Umagon)
09 – Sheep’s Clothing (Owca w wilczej skórze)
10 – Escort Bio-Toxin Gastankers (Eskortuj cysterny bio-toksyn)
11 – Destroy GDI Research Facility (Zniszcz ośrodek badawczy GDI)
12 – Villainess in Distress (Nikczemność w niedoli)
13a – Establish NOD Presence (Pokaż obecność NOD)
13b – Protect Waste Convoys (Chroń konwoje z odpadami)
14 – Destroy Mammoth MK II Prototype (Zniszcz prototyp Mammoth MK II)
15 – Capture Jake McNeill (Złap Jake’a McNeilla)
16 – Illegal Data Transfer (Nielegalny transfer danych)
17 – A New Beginning (Nowy początek)

 

MISJE FIRESTORM – GDI:

01 – Recover The Tacitus (Odzyskaj Tacitusa)
02 – Party Crashers (Jak zepsuć imprezę)
03 – Quell the Civilian Riot (Stłum zamieszki)
04 – In The Box (Pudełko-niespodzianka)
05 – Dogma Day Afternoon (Nazajutrz Dnia Sądu)
06 – Escape From CABAL (Ucieczka od CABALa)
07 – The Cyborgs Are Coming (Cyborgi nadchodzą)
08 – Factory Recall (Przymusowy urlop)
09 – Core of the problem (Sedno sprawy)

 

MISJE FIRESTORM – NOD:

01 – Operation Reboot (Operacja Reboot)
02 – Seeds of Destruction (Nasiona Zniszczenia)
03 – Tratos’ Final Act (Ostatnie tchnienie Tratosa)
04 – Mutants Extermination (Eksterminacja mutantów)
05 – Escape From CABAL (Ucieczka przed CABALem)
06 – The Needs of the Many! (Tak wielu potrzeba tak niewiele!)
07 – Determinated Retribution (Zdeterminowani do odpłaty)
08 – Harvester Hunting (Polowanie na żniwiarki)
09 – Core of the problem (Sedno sprawy)


 

Pozostałe rozdziały Poradnika do Tiberian Sun:

Strona główna poradnika– Wstęp i instalacja

Podstawy, opcje i ciekawostki– Podstawy gry, rozbudowy bazy, wojska i inne ciekawostki

Wskazówki taktyczne– Kilkanaście taktycznych aspektów, stanowiących esencję gry

Porównanie GDI i NOD– Opis podobieństw, różnic, mocnych i słabych stron GDI i Nod

Przeciwnik komputerowy AI– Opis zachowań, typowych dla przeciwnika komputerowego

Fabuła gry– Opis fabuły gry w 4 rozdziałach

Budynki GDI– Opis wszystkich budynków GDI

Budynki NOD– Opis wszystkich budynków Nod

Jednostki GDI– Opis wszystkich jednostek GDI

Jednostki NOD– Opis wszystkich jednostek Nod

Kampanie- Opis Kampanii w C&C: Tiberian Sun

Tiberian Sun: GDI– Kampanie GDI (podstawka)

Tiberian Sun: NOD– Kampanie Nod (podstawka)

Firestorm: GDI– Kampanie GDI (firestorm)

Firestorm: NOD– Kampanie Nod (firestorm)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top