Warcraft 3: Kampania Elfów. Poziom 5- Bracia Krwi

Zadania:

1. Odkryj położenie Kurhanów i doprowadź Furiona do kręgu w centrum jaskini

2. Napełnij fiolkę wodą ze Studni Życia i odnieś Furbolgom

3. Znajdź więzienie Ilidana i pokonaj strażników

 

Piąty poziom rozgrywany jest na największej z dotychczasowych mapie, ale długość rozgrywki nie jest przesadnie rozciągnięta w czasie. Do dyspozycji będziemy mieli nową jednostkę- Druidów. Warto wyłączyć im automatyczne rzucanie czarów, żeby oszczędzać manę na Cyklon. Ten przydatny czar wyrzuca na chwilę w powietrze wybranego wroga, przydaje się to przy ostrzejszych walkach (w powietrze wysadzamy oczywiście najsilniejszego stwora, w międzyczasie ubijając jego obstawę). Mapa składa się z przeklętego lasu na wschodzie i kamiennego, mrocznego miasta na zachodzie.

Najpierw musimy odkryć wschód, czyli las. Roi się w nim od różnej maści pająków, na szczęście nie są one zbyt silne i powinno obyć się bez strat. Główna ścieżka prowadzi na południe (po drodze są odnogi do wrogów, z których niektórzy posiadają przedmioty dla Herosów). Po jakimś czasie dojdziemy do grupy Furbolgów, którzy poszukują lekarstwa dla swojego zatrutego wodza. Fiolkę musimy zanieść do fontanny, położonej kawałek na północny-zachód. Strzeże jej kilka mało groźnych Jaszczurów. Po wykonaniu questa Furbolgów udajemy się na południe, gdzie dojdziemy pod bramę miasta, w którym uwięziony jest brat Furiona- Ilidan. Tutaj niestety odłączy się od nas Tyrande.

Bierzemy całe wojsko Furiona i udajemy się na wschód, w głąb lasu, w stronę Kręgu Mocy. Przydatne będzie zaklęcie Furiona- Uspokojenie, które koniecznie staramy się wynaleźć. Ścieżka jest prosta, najpierw wiedzie na wschód, a potem na północ. Specjalnych mocarzy pod drodze też nie uświadczymy. Najlepiej przemknąć szybko, aż do pojawienia się opętanych Druidów. Nie możemy ich zabić, więc zostaje nam tylko Cyklon :) Po przejściu przez dwie bramy dojdziemy do Kręgu Mocy, co wykona drugiego questa.

Ostatnie, trzecie zadanie wykonywać będziemy w mieście, przy pomocy Tyrande i jej oddziału. Najpierw należy udać się na południe, w jednej z komnat dostaniemy bonusowy oddzialik, a nieopodal jest pierwszy Krąg. Odwiedzenie dwóch Kręgów otwiera bramę (lokalizacja drugiego odsłoni się po odwiedzeniu pierwszego). Po otwarciu braku idziemy dalej. Ścieżka jest raczej liniowa, z licznymi, krótkimi odnogami. W jednym z nich- w Zbrojowni nasze Łowczynie uzyskają ulepszenie- Glewię. W kolejnych dwóch dostaniemy dodatkowe 2 oddziały wojskowe. Teraz nie pozostaje nam nic innego, jak uwolnienie Ilidana. Po przejściu przez portal wystarczy nam jeden 12-osobowy oddział, aby niszczyć wszystko, co podejdzie. Nie powinniśmy też mieć problemów z ostateczną walką pod bramą więzienia. Po uwolnieniu Ilidana kończymy ten poziom.

 

(kliknij, aby powiększyć i zobaczyć opis)





Pozostałe Poziomy:


Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Odśwież