Warcraft 3: Kampania Orków. Poziom 2 - Długi Marsz

Zadania:

1. Eskortuj karawanę przez 3 Oazy, przynajmniej 2 Bestie Kodo muszą przeżyć

 

Drugi poziom, podobnie jak poprzedni, jest "przygodowym" torem do przejścia przez krainę. Tutaj jednak za nami podążać będzie Karawana, którą musimy chronić. Jest to zadanie dla Cairne i jego podwładnych, ale warto mu w tym pomagać, żeby nikt nie zginął. Wrogami będą Centaury i ewentualnie różne jednostki neutralne. Nasze wojska Orków grupujemy w oddział i podążamy ścieżką. Za zadanie mamy odwiedzić 3 studnie-oazy, ich lokalizacja znana jest na mini-mapie (gdy dojdziemy do jednego celu- odsłoni się następny). Najlepiej od razu wysłać do celu parę Wilków, wyczarowanych przez Thralla, aby odkryły teren trasy do oazy. Droga do pierwszej z nich jest prosta, kawałek na północ- a potem na wschód. Po drodze do oazy (w której też możemy się uleczyć) stoczymy kilka bitew przeciw centaurom. Za pierwszą oazą jest 3 Orków- Siepaczy, a idąc dalej na północ dojdziemy do rzeki i Murloków, ale nic tam nie znajdziemy. Teraz musimy podążać na północny-zachód, za znakiem na mini-mapie. Mniej więcej po drodze są Jaszczuroludzie ze szponami ataku. Dalej dostaniemy 3 Rycerzy, a następnie będziemy podążać dróżką strzeżoną przez Harpie. Tuż za nimi jest druga oaza. Dostaniemy tam 3 Katapulty, którymi możemy zniszczyć nieodległe wieżyczki na północy. W prawym-górnym rogu jest silny strażnik z księgą zwinności (w domku) i naszyjnikiem many. Teraz nie pozostaje nic innego jak dotrzeć do ostatniej oazy, po drodze jest kilka wieżyczek i słabych centaurów.

 

(kliknij, aby powiększyć i zobaczyć opis)





Pozostałe Poziomy Kampanii Orków:

Poziom 1- Lądowanie
Poziom 2- Długi Marsz
Poziom 3- Okrzyk Wojennej Pieśni
Poziom 4- Duchy Ashenvale
Poziom 5- Łowca Cieni
Poziom 6- Tylko dla Wiwern
Poziom 7- Wyrocznia
Poziom 8 -Niech prowadzą Cię Demony


Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Odśwież