Warcraft 3: Frozen Throne. Nieumarli.

Poziom 7b- Zapomniani

Poziom 7b –Zapomniani

 

Zadania:

1. Odszukaj wyjście ze Starego Królestwa (Arthas i Anubarak muszą przeżyć)

2. Znajdź 5 skrytek ze złotem (złotych monet)

3. Odszukaj i uwolnij Biesy Podziemi

4. Pokonaj Zapomnianego

 

Druga część 7-go poziomu jest podobna do poprzedniej. Musimy przejść przez labirynt w podziemnym mieście, najeżonym wrogami. Jednakże tym razem będą nimi wyłącznie różne obleśne stwory (żadnych Strzelców i innych ludzi). Arthas niestety znów jest o poziom niższy. Ten poziom składa się z dużych komnat, połączonych bramami. Po zniszczeniu danej bramy odsłoni nam się widok na całą salę.

Zbieramy oddział do kupy i idziemy kawałek na północ. Jest tam trasa między wrogimi wieżyczkami, które będą strzelać do nas jak do kaczek. Na szczęście możemy je zniszczyć dźwigniami- lewa niszczy lewą stronę, z kolei po prawej stronie jest strzeżona dźwignia, niszcząca prawą stronę wieżyczek. Po drodze jest pierwsza złota moneta, których tak jak w poprzednim poziomie musimy zebrać 5 (quest nr2). Po zniszczeniu wieżyczek idziemy na północ, w Sali za bramą czeka nas walka z Pająkami. Dołączy się też Bies Podziemi i wyskoczy quest (nr3) polegający na odszukaniu wszystkich pozostałych Biesów. Dalej na północ czeka nas starcie z Krabami. Dostarczą one nam Pierścień Ochrony oraz zwłoki, do przerobienia na żuki. Zatem z nowym Biesem i 5 żukami uzyskamy pełny, 12-osobowy oddział. W kolejnej sali jest Pas Siły, wzięcie go uaktywnia pułapkę- czeka nas dość ostra walka z Pająkami, ale zgrabnie manewrując wojskiem i magią powinno obyć się bez strat. Po wyleczeniu oddziału i uzupełnieniu żuków idziemy bramą na południe. Stoczymy tam lekką walkę, czekają tam na nas 3 kolejne sprzymierzone Biesy. Kolejna sala to Fontanna Zdrowia, a w jednym z jaj jest następna złota moneta. Idąc na wschód dojdziemy do komnaty z Królową Pająków. Oczywiście nie jest sama- po wejściu z okolicznych pokoików wyskoczy mnóstwo małych pajączków. Pokoiki można pozamykać przy pomocy dźwigni, można je też po prostu pozabijać (pełna dowolność). Po wszystkim niszczymy jaja, w jednym jest runa, w innym księga, a w jeszcze innym czwarta złota moneta. Kolejna komnata to ciężka walka przeciwko kilku dużym Pajęczakom. Po walce niszczymy skrzynie, na wschodzie jest ostatnia moneta i zakończenie questa nr 2, a na południu Księga. Następna sala na początku zawiera „Macki”. Są to stacjonarni, dość słabi wrogowie (więc zawsze można wrócić i się wyleczyć, a nikt nie będzie gonić).  Kierując się na południe, prócz Macek jest też kilku innych wrogów, a także ostatni oddział Biesów (koniec questa nr3). Musimy uważać, żeby nie zginęli, bo już od początku są uszkodzeni i znajdują się w centrum ataków.

Kolejna (ostatnia) komnata zawiera bardzo fajne stworzenie- Zapomnianego. Jest on bardzo silny, ale nie umie chodzić, a wokół niego jest pełno run. Niestety wypuszcza on Macki, które poznaliśmy już chwilę wcześniej. Zanim go zaatakujemy robimy save i wchodzimy w runę osłony. Potem atakujemy naszego przystojniaka naraz całym oddziałem (macki olewamy) , a powinno się udać (ewentualnie można w międzyczasie leczyć oddział runami).  Mi zdołał zabić raptem 2 Biesów i żuki. Po zabiciu „tego czegoś” przechodzimy do 3-ciej części siódmego poziomu.

 

(kliknij, aby powiększyć)





Pozostałe Poziomy Kampanii Plagi:

Poziom1- Król Arthas

Poziom2- Ucieczka z Lordaeronu

Poziom3- Mroczna Pani

Poziom4- Powrót do Northrend

Poziom5- Upadek Upiornego Władcy

Poziom6- Nowa potęga w Lordaeronie

Poziom7a- W mrokach podziemi

Poziom7b- Zapomniani

Poziom7c- Wspinaczka ku Górnemu Królestwu


Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Odśwież