Heroes of Might and Magic III: Heroes Chronicles

Heroes Kroniki- Opis Kampanii

Heroes Chronicles

Heroes Chronicles to seria osobnych 8 gier, połączona fabularnie oraz postacią Tarnum'a, który jest głównym Herosem we wszystkich poziomach gry. W praktyce, Heroes Chronicles to nic innego, jak 8 nowych kampanii, wydanych pod koniec 2000 roku. Sam wygląd gry jest identyczny jak w zwykłym HoMM3. Każdą z 8 gier (kampanii) uruchamiamy osobno. W Polsce ukazały się 4 pierwsze tytuły oraz Złota Edycja. Pozostałe są dostępne w wersji anglojęzycznej. Heroes Chronicles to łącznie 58 poziomów. W każdej kampanii musimy przejść dany poziom, aby odblokował nam się kolejny. Mapy zazwyczaj są niewielkie i łatwe, idealne dla mało doświadczonych graczy. We wszystkich częściach naszym bohaterem będzie Tarnum. Jednak jego wygląd i umiejętności w każdej części będą inne. Heroes Chronicles to gratka przede wszystkim dla miłośników fabuły i opowieści o losach Erathii. Poniżej spis 8 części Heroes Chronicles, każdy poziom jest dokładnie opisany, z dołączoną mapą.

 

1. Wojownicy Pustkowi (Warlords of the Wasteland)

Warlords of the wastelands

Wojownicy Pustkowi (Warlords of the Wasteland) to działania Tarnuma, zmierzające do wyzwolenia oraz nadania dobrego imienia ludowi barbarzyńskiemu. Przeciwnikiem- magowie z Fortecy i nikczemnicy z Castle. Kampania składa się z 8 łatwych, niewielkich poziomów.

 

2. Podbój Podziemi (Conquest of the Underworld)

Conquest of the underworld

Kampania 'Podbój Podziemi' opowiada o losach Tarnuma, który wyrusza do Erathii z misją ratowania duszy ojca królowej. Naszym zadaniem jest wyeliminowanie złego Deezeliska. Grać będziemy na 8 mapach, głównie przy pomocy zamku Castle. Przeciwnikami są złe potwory z Inferno, Nekropolii i Lochów. Podczas przechodzenia 8 poziomów, będziemy mieli możliwość zebrania części artefaktu 'Miecz Anielskiego Sojuszu'.

 

3. Rewolucja Władców Bestii (Revolt of the Beastmasters)

Revolt of the beastmasters

Rewolucja Władców Bestii to misja wyzwolenia stworów z bagien spod szpon dyskryminującej ich Erathii. Kampania ta jest prawdopodobnie najłatwiejszą spośród wszystkich w Heroes 3. Grać będziemy na 8 malutkich poziomach zamkiem Cytadela, przeciwko bluźniercom z Castle.

 

4. Władcy Żywiołów (Masters of the Elements)

Masters of the elements

Władcy Żywiołów to bardzo ciekawa kampania, w której Tarnum będzie musiał zapobiec okrutnej zemście Władców Żywiołów. Kolejno będziemy musieli przegonić władców powietrza, wody, ziemi i ognia. Tarnum będzie specjalistą od Czarodziejów. Rozgrywka toczyć się będzie przy pomocy zamków Forteca i Wrota Żywiołów. Przeciwnicy, to początkowo Lochy i Cytadela. W dalszych poziomach będą to tytułowi Władcy Żywiołów, których musimy pokonać po kolei, a na koniec jednocześnie.

 

5. Drzewo Świata (The World Tree)

The World Tree

Drzewo Świata to krótka, 5 poziomowa kampania. Barbarzyńca Tarnum przyjeżdża w poszukiwaniu tytułowego Drzewa.Po długich badaniach dojdziemy do systemu tuneli. Nie bez swojej roli pozostanie Vorr, przywódca nieumarłych. Tarnum będzie specjalistą od Skuteczności Ataku. Wykonawcami będą wojska zamku Twierdza. Przeciwnicy to głównie źli nekromanci, ale również inni barbarzyńcy.

 

6. Płomienisty Księżyc (The Fiery Moon)

The Fiery Moon

Płomienisty Księżyc to kampania, która jest bezpośrednią kontynuacją 'Drzewa Życia'. Tarnum jest w pogoni za Vorrem dociera na Płomienisty Księżyc, gdzie rezyduje okrutny Xyron. W tej kampanii również jest tylko 5 poziomów, Tarnum jest barbarzyńcą, a walczymy zamkiem Twierdza. Jednak przeciwnicy to przede wszystkim Inferno i Wrota Żywiołów.

 

7. Szarża Smoków (Clash of the Dragons)

Clash of the Dragon

Szarża Smoków to ciekawa kampania, która nawiązuje do innej kampanii- Smocza Krew. Tarnum wyrusza na poszukiwanie zaginionych smoków, trop prowadzi do Mutare. Rozpocznie to smoczy pojedynek. Grać będziemy na 8 mapach przy pomocy zamku Bastion. Jego pomocniczką będzie wojowniczka Valita oraz specjalista od mieczników- Sorsha. Przeciwnicy będą posługiwali się zamkami Lochy i Inferno, ale najgroźniejszą ich bronią będą Rdzawe i kryształowe Smoki z licznych siedlisk na mapie.

 

8. Miecz Mrozu (The Sword of Frost)

Sword of frost

W ostatniej kampanii również dużą rolę odegrają smoki. Tarnum stanie na czele wojsk z zamku Lochy, aby przeszkodzić elfowi Gelu w zniszczeniu Miecza Mrozu. W dostępie będziemy mieli również siedliska najpotężniejszych, Błękitnych Smoków. Wrogowie korzystają z zamków Twierdza oraz Bastion, posiadają także dostęp do siedlisk silnych smoków. Kampania składa się z 8 łatwych, śnieżnych map.


Inne rozdziały poradnika do HoMM III:



Komentarze  

# Pytanko 2014-05-27 17:23
Ten dodatek można ściągnąć jako całość, czy też każdą transzę z osobna? Nie mogę nigdzie znaleźć całości dodatku, czyli wszystkich 8 "części" razem, tylko każdą z osobna.

od Admin: To jest osobne 8 gier. Kto szuka ten znajdzie wszystkie spakowane do 1 archiwum.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Chronicles 2015-04-26 07:48
Kupiłem kiedyś w jakimś markecie całą paczkę za około 15,00 zł :) najlepiej wydane 15 zł EVER! :D
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować

Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Odśwież