Kampania 3 - Pogromca Smoków

 

Trzecia kampania w Heroes 3: Armageddon’s Blade to Pogromca Smoków. Grać w niej będziemy bohaterem o imieniu Dracon. Ma on bardzo wysokie aspiracje- chce zostać tytułowym Pogromcą Smoków. Aby nim zostać musi dokonać krwawej rzezi na 4 rodzajach najsilniejszych smoków z dodatku Ostrze Armageddonu- w każdym poziomie odpowiednio Smoków Kryształowych, Rdzawych, Czarodziejskich i Błękitnych. Opisane są one w dziale Jednostki Neutralne. Warto odwiedzać Draconem wszelkie lokacje dodające punkty ataku, obrony, mocy i wiedzy, a także Gildie Magów. Obowiązkowo powinien znać on Mądrość, Magię Ziemi, Logistykę, Łucznictwo i Znajdywanie Drogi. Grać będziemy wyłącznie wojskami zamku Forteca, a w tej kampanii najlepiej używać samych Tytanów. Walka ze smokami nie należy do łatwych, ale możemy niekiedy bronić się magią. Niektóre smoki da się oślepić, w tym czasie możemy wskrzeszać nasze zabite jednostki i wychodzić z ostrych starć bez żadnych strat. Tylko w drugim poziomie mamy na mapie przeciwnika, w trzech pozostałych gramy sami na mapie i musimy wykonać jakieś zadanie. Dodatkowo gonią nas limity czasowe.


Poziom1- Kryształowe smoki

Pierwszy poziom kampanii Pogromca Smoków jest bardzo dziwny, Dracon jest na mapie sam.  No niezupełnie sam- są na niej tysiące golemów i żywiołaków. Musimy zabić kryształowe smoki, na wykonanie zadania mamy 2 miesiące. Jako premię początkową warto wziąć Tytanów.  Kopalń i skarbów nie opłaca się zbierać, zamek jest zablokowany, tawerna również. Przez cały poziom mamy tylko to, co na początku. Czary w Gildii Magów są losowe po każdym restarcie gry, warto więc „wylosować” sobie ulubione zaklęcia. Chochliki i kamienne golemy najlepiej od razu odstawić do zamku. Są tragiczne w walce i zwalniają Dracona na mapie. W walce z golemami główną bronią będą Czarodzieje (od razu ulepszamy ich z Magów). Na „dobitkę” przydadzą się inne wojska. W razie potrzeby wskrzeszamy czarem zabite jednostki, zwłaszcza Czarodziejów. Zawsze musimy dbać o odpowiedni poziom punktów magii, na szczęście na mapie jest dużo czarodziejskich studni.

Na początku musimy koniecznie zdobyć nieodległe Rękawice Jeźdźca, następnie udać się na wschód mapy gdzie są księgi zaklęć, co doda nam np. Wrota Wymiarów. Na północnym wschodzie, za garnizonem jest plac z monolitami, najbardziej wysunięty w lewo monolit prowadzi na zieloną polanę. Znajdziemy na niej kryształowe smoki. Zanim je ubijemy i przejdziemy do kolejnego poziomu, warto wykonać misję jasnowidza o Pierścień Dyplomaty oraz odwiedzić jak najwięcej budynków dodających atak, obronę, moc i magię.

 

Duży Rozmiar

(kliknij aby powiększyć)

 


 

Poziom2- Rdzawe Smoki

 

W drugim poziomie naszym głównym przeciwnikiem będą Rdzawe Smoki, a grać będziemy zamkiem typu Forteca na dużej mapie bez podziemi. Mamy na początku tyle wojska, ile zostało nam z poprzedniego poziomu. Mamy jednego przeciwnika- purpurowego, który gra 3 zamkami typu Twierdza. Wszystkie wrogie zamki położone są w lewym, górnym rogu mapy, na pustyni. Za zadanie w tym poziomie mamy zająć wszystkie kopalnie na mapie w ciągu 6 miesięcy gry. Strzeżone są one przez bardzo silne Rdzawe Smoki, które zmniejszają odporność naszych wojsk. Ilość Smoków strzegących kopalń jest różna, zazwyczaj 1-4, ale niekiedy zdarzają się pułapki, gdzie jest ich ‘Sporo’. W grze bardzo przydaje się czar Magiczny Portal. Na początku powinniśmy jak najszybciej rozbudować zamek i zebrać jak najwięcej skarbów. Po zrekrutowaniu armii możemy ruszyć ścieżką na zachód, aby zdobyć zamek w lewym dolnym rogu mapy. Na południe od niego jest zwój czaru Wrota Wymiarów. Na północ od zamku jest drugi zwój Wrót Wymiarów oraz więzienie. Bohater z więzienia ma dosyć dobrą armię, dajemy mu więc drugi zwój i wysyłamy na tereny wroga. Mając 2 zamki nie musimy się spieszyć, warto szybko je rozbudować i rekrutować Tytanów. Kolejnym naszym celem powinien być zamek ścieżką na północ od naszej stolicy. Kolejna Forteca jest w samym środku mapy. Dwie północne fortece mają zablokowane najlepsze budynki wojskowe. Przy pomocy Wrót Wymiarów i Magicznego Portalu najwygodniej najpierw wyeliminować wroga zajmując mu zamki w lewym górnym rogu, a następnie zabrać się za kopalnie. Na mapie nie ma żadnych udziwnień, oflagowanie kopalń jest dosyć łatwe przy posiadaniu silnej armii i czaru Wrota Wymiarów. Jedyną kopalnią, której nie można zdobyć w ten sposób jest kopalnia złota za monolitem w lewym górnym rogu mapy. Mapa kopalń i zamków w tym poziomie ukazana jest na obrazku poniżej (klikając można powiększyć) . Po zajęciu wszystkich kopalń przechodzimy do kolejnego poziomu. Łączna ilość kopalń na mapie to: Drewno-9, Rtęć-7, Kamienie-5, Siarka-6, Kryształ-11, Klejnoty-9, Złoto-9.

Duży Rozmiar

(kliknij aby powiększyć)

 


 

Poziom3- Czarodziejskie Smoki

W tym poziomie także gramy Draconem. Na mapie nie ma „ruchomych” przeciwników, lecz mnóstwo na niej Puszek Pandory, gdzie mogą siedzieć wrogowie, np. Czarodziejskie Smoki. Są zwłaszcza w tych Puszkach, które zasłaniają przejście na mapie. „Wolnostojące” Puszki zazwyczaj zawierają skarby. Mapa zawiera naturalne bariery (góry, woda itp.), co powoduje że wygląda ona jak tor do przejścia, na jego końcu są Czarodziejskie Smoki, które musimy pokonać, aby przejść do następnego levelu. Na początku powinniśmy szybko rozbudować zamek i pozbierać okoliczne skarby. Najwygodniej w walce używać samych Tytanów, na inne wojska nie wystarczy pieniędzy. Na południu jest drugi zamek, a w prawym dolnym rogu kilka ważnych siedlisk stworów. W centrum mapy znajduje się trzeci zamek, niestety przed nim jest Puszka Pandory z 35 Czarodziejskimi Smokami. Można jednak je wykiwać przy pomocy magii i golemów. Aby zdobyć kolejny zamek- w prawym, górnym rogu mapy, musimy posiadać bardzo silną armię i odwiedzić silnie strzeżonego, jasnoniebieskiego klucznika na południu brązowych terenów. Po zdobyciu terenów w prawym górnym rogu mapy, wyruszamy górną krawędzią na zachód. Jest tam kolejny zamek oraz stocznia, musimy mieć przy sobie 20 Skorpen i 10 Tytanów aby otworzyć bramę. Na morzu są 2 wyspy- płyniemy na tą większą, południową. Jest na niej zamek i monolit wejścia. Przenosi on na północną wyspę, gdzie czają się Czarodziejskie Smoki. Zabijając tych z lewej strony (ilość:100) przechodzimy do następnego poziomu.

Duży Rozmiar

(kliknij aby powiększyć)

 


 

Poziom4- Błękitne Smoki

W tym poziomie także nie mamy żadnego przeciwnika, i gramy przy pomocy Dracona i zamków Forteca. Za zadanie mamy zabić Błękitne Smoki w prawym górnym rogu mapy w ciągu 6 miesięcy. Na początku najlepiej zdobyć całe południe mapy (na brązowym tle), są tam jeszcze 3 zamki oraz kopalnie i siedliska stworzeń. WaŻne: Cały czas oszczędzamy punkty magii, gdyż nie ma możliwości ich naładowania. Reszta mapy to śnieżny „tor” pomiędzy górami. Zaczynamy za garnizonem koło naszego początkowego zamku, w zasadzie idziemy cały czas prosto. Co jakiś czas czeka nas potyczka z różnymi rodzajami smoków. Niekiedy oczywiście trzeba wrócić i uzupełnić wojska. Północna, śnieżna część mapy składa się z wąskich przesmyków, na centralnym i południowym są zamki. Po drodze musimy zdobyć artefakt Zastygłe Oko Smoka, aby otworzyć bramę. W prawym górnym rogu jest polanka, z kilkoma bardzo silnymi armiami Błękitnych Smoków, które porażają wzrokiem nasze oddziały. Zabijając ostatniego Smoka, w samym rogu, kończymy poziom. Dracon udowodnił w tej kampanii, ze jest godny noszenia imienia Pogromcy Smoków.

Duży Rozmiar

(kliknij aby powiększyć)

 




 

Inne Kampanie dodatku Ostrze Armageddonu:
 

Komentarze  

# Homoklikus 2013-12-22 12:16
homoklikus - Dziękuję
Kolego z nieba żeś mi spadł z tym tukiem;]
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Kao- Kampania istny hardcore 2013-12-22 12:17
po pierwsze dzięki za tips w ostatnim zdaniu do trzeciej misji. trzech walk pewnie by moje wojsko nie przeżyło. no i jak nic - niby nie opłaca się brać niczego poza tytanami i queenami (w ogóle na tyle przeważnie starcza kasy w m2 3 i m4), ale mięso armatnie przydaje się do oszczędzania tytanów w pierwszych turach i do przyjmowania na siebie kontraataków.

właśnie przeszedłem tę kampanię, ale gryzie mnie jedno - czy w miarę opieprzania się te smoki mnożą się na mapie czy może jest ich zawsze stała liczba?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Kao- 3 misja 2013-12-22 12:19
no i w 3 misji najgorsze są nagi - trzeba mieć magię ziemii na exp, spowalniać i konsekwentnie oślepiać jedną po drugiej i wykańczać możliwie z daleka i pojedynczo. nigdy bym po sobie nie przypuszczał, że mam takiego skilla --. naśmieszniejsze , że raz przez przypadek nie odhacyzłem auto combat i rozwaliło mi całą armię bez większych strat u wroga --
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Sentinel 2013-12-22 12:24
Da się przejść w 3 misji nagi bez oślepienia?(mam pełną księgę) a jeśli nie to jak zdobyć to zaklęcie(pewnie będzie trzeba zacząć od nowa aby mieć na nie miejsce w księdze), bo jak dotąd jakoś mi nie siadło. No i jak wyrobić się z czasem bo gdy doszedłem do namiotu nag była połowa 4 miesiąca a przy sobie miałem 40 tytanów i z 20 w zamkach. Muszę powiedzieć, że przy tej misji pierwszy raz pomyślałem o kodach (tfu)
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Szamian 2013-12-22 12:24
W 3 misji da się uniknąć większych strat podczas walki z nagami niekoniecznie używając oślepienia. Skuteczniejsze jest zaklęcie "berserk" na mistrzowskim poziomie ognia. Większa część nag zajmie się sama sobie a my będziemy mogli spokojnie eliminować pozostałe. (swoją drogą ledwo, ledwo wyrobiłem się z terminem w trzeciej misji - zostały mi raptem 2 dni) :lol:
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Kao 2013-12-22 12:29
berserk zabiera zbyt dużo many i trzeba go nieustannie czarować. dużo lepsze efekty daje spowolnienie na początku i oślepianie. należy za pomocą taktyki ustawić jednostki w rogu i oślepiać najbliższe, a środkową wykańczać tytanami i nagami (jak podejdzie). ważne, by po oślepieniu wszystkich nag zwiać od tej, ktorą zamierzamy wykończyć, jak najdalej by zanim podeszła można było znowu ją osłabić i oślepić. bitwa z nieulepszonymi przy namiocie była najdłuższą bitwą w moim życiu, z ulepszonymi jest łatwiej z racji posiadania większej armii (ale i jest problem, bo ulepszone nagi są skurczysyńsko szybkie).
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Kibic 2013-12-22 12:31
ale zanim oślepie wszystkie to podejdą mi blisko:) nawet po spowolnieniu:) ja miałem bardzo dużo mana, więc czarowałem sobie do woli:) można też rzucić ruchome piaski albo stawiac pola mocy. pzdr
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# kazik 2013-12-22 12:31
Wlasnie przeszedlem ta misje, u mnie na nagi dziala oczywiscie spowolnienie, do tego ja sotsowalem "pole silowe" (przy odpowiednio szczesliwym ustawieniu przeszkod nagi nawet dojsc mnie nie mogly). Szczegolnie wazne to bylo przy tych drugich krolewskich.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# AdminStrony - Nagi 2013-12-22 12:33
Z tego co pamiętam tworząc poradnik nie miałem większych problemów z Nagami a grałem na najtrudniejszym poziomie. Wystarczy magia ziemi i powietrza, najpierw oczywiście leci spowolnienie, potem przygnębienie, a dalej oślepienia, ewentualnie berserk jak ktoś ma magie ognia. Te mniejsze zabijamy na końcu, bo zanim spowolnione dojdą do nas to minie z 5 tur. Można sklonować też najsilniejszą jednostkę strzelającą, a jak są przeszkody terenowe to w odpowiednim momencie postawić pole mocy. Jak już wróg podejdzie blisko i nadal żyje :) to przyspieszamy naszą armię i wiejemy na drugi koniec mapy.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Inquisitor- Nagi 2013-12-22 12:46
Co do walki z nagami to stosowałem taktykę spowolnienie + pole mocy. Nagi stały w miejscu podczas gdy moi tytani i czarodzieje mordowali je z dystansu. W wolnych chwilach szła jeszcze implozja lub łańcuch piorunów (przydawała się kula firmamentów jako premia początkowa).
Natomiast jeśli chodzi o zmieszczenie się w limicie czasowym to, jak już ktoś wcześniej napisał, przechodzimy po wodzie na północnym wybrzeżu. Tam budujemy statek i płyniemy na wyspy, dzięki czemu zaoszczędzamy naprawdę mnóstwo czasu i wojska (nie trzeba walczyć z nagami w środku mapy, nie zdobywamy środkowego zamku i nie odwiedzamy kluczników).
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Ketchup- 3500 Nag 2013-12-22 12:49
3500 nag to nie problem, wyszedlem praktycznie bez strat, tylko namiot i balista, uzywalem czarow przyspieszenie, implozja, berserk i spowolnienie a ze mam duzo mocy to jedno spowolnienie wystarczylo na cala bitwe :D przyspieszenie tak samo, a i mialem 660 many bez kodow
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Cornflakes 2013-12-22 12:50
ja nie pamiętam dobrze, ale chyba by mi many nie wystarczyło na zniszczenie tylu nag przy użyciu berserka i implozji ;p w walce byli jedynie tytani i czarodzieje - spowolnienie, oślepienie, klonowanie i wtedy precyzja :P po sprawie :) brakowało tylko wozu z amunicją xD na szczęście klonując tytana bez strzał dostajemy tytana ze strzałami ;p
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Patryk046- Nagi 2013-12-22 12:53
nagi można pokonać na kilka sposobów, ja osobiście użyłem pola siłowego, i wtedy na odległość kończysz misje. Całą kampanie oceniam jako beznadziejną, właściwie sama walka z czasem, i krążenie po klucznikach. czary to podstawa, bez nich nic nie jest się w stanie zrobić, magiczny portal, lot i wrota wymiarów, oraz duża ilość punktów magii. Gdybym miał kolejny raz przechodzić tą kampanie, podejrzewam że skorzystałbym z kodów, zwyczajnie szkoda czasu, misja z kopalniami już odrzuca od dalszego grania, do puki nie ogarnie się czarów, poruszasz się w śniegu jak czołg, do tego bez magii chodzisz po planszy jak po labiryncie, szukając kluczników i namiotów. Jednym słowem....bez przeciwnika to wielka..... nuda.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Raff- Nagi 2013-12-22 12:54
Natomiast ja preferuję gre wszystkimi jednostakami. Moja siła skupia się na czarodziejach, a także na pozostałych jednostakach atakujących na dystans. Ponieważ mam mistrzostwo magii ziemii oraz powietrza rzucam spowolnienie, a następnie rzucam pokolei oślepenie na każdą zostawiać tylko jeden oddział. Później koncetruję wszystkie siły w lewym górnym rogu mapy i stawiam polę siłowe na przejściu od strony moich oddziałów, a następnie wykańczam każda po kolei. Niezbędny jest wóz z amunicją reszta nie jest ważna.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# CCARLO- Nagi 2013-12-22 12:58
Cześć!
Ostatnio grałem w tę kampanię i widzę,że wiele osób ma problem z nagami w trzeciej misji.Więc można bardzo łatwo z nimi wygrać,więc tak na pewno musi być obowiązkowo magia ziemi na exp. Najpierw wszystkie nagi spowalniamy potem jeżeli to są nieulepszone to przez 2-3 tury a jak ulepszone to 1-2 tury walimy w nie tytanami i czarodziejami i wspomagamy się tym różnymi czarami ofensywnymi głównie implozją,potem gdy jakaś dojdzie do przejścia (nie wiem czy zawsze te przeszkody są ale ja je miałem w obu przypadkach) to albo ją oślepiamy a jeżeli ktoś nie ma oślepienia to może przywołać jakieś żywioły i zablokować nimi przejście naturalnie cały czas walimy strzelcami i gdy są zablokowani najpierw wykańczamy te po drugiej stronie przeszkody a potem gdy wszystkie nie oślepione zginą odsuwamy się wojskiem w jeden róg i z tamtąd rozwalamy te co blokują przejście (oczywiście jak ocuniemy się w górny róg to zabijamy te z dołu :D ) i przez przejście idziwmy wszystkim co mamy w najdalej ocunięty zakątek pola i z tamtąd wykańczamy resztki.Można również swoimi nagami dać opcję "czekaj" i gdy ich nagi się ruszą to potem swoimi zaatakować żeby w drugiej turze nimi uciec.Podałem swój sposób walki nie miałem magi ognia więc czar "beserk" odpadał bo trwał jedną turę przejścia można blokować też polami siłowymi ale ja ich nie miałem.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# michael 2013-12-22 12:25
haha n00by macie problemy z ta kampania? to nie wiem co by sie moglo stac a byscie zdolali przejsc chociazby 'tnij i siecz' z dodatku shadow of death czy Festiwal Życia który odblokuje się po przejściu Pogromcy Smoków...
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Jendrek 2013-12-22 12:26
Ja przeszedlem Festiwal Zycia w banalny sposob, generalnie w Homm 3 nie wolno w zadnej planszy czekac tylko, starac sie jak najszybciej isc do przeciwnika, bo im pozniej do niego dotrzesz, tym czesciej jest skumulowana sila armii w jednym bohaterze.
Wracajac do 3 misji Pogromcy Smokow, moim skromnym zdaniem jest mega trudna, mam 3 zamki, od cholery jednostek Tytanow i Nag, ale juz jest czwarty miesiac a ja dopiero ide pod niebieski namiot.
Z Naga Queens to dzieki za komentarze, faktycznie zaczalem je oslepiac, ale sproboje z czarem Berserk. Ale juz przy namiocie jest ich od groma.
Przy portalu zoltym jest 3,500 Nag od samego poczatku gry (z ciekawosci wpisalem kody w 1 dniu planszy po przegranej). Podobnie Czarodziejskie Smoki.
Najgorszy w tej planszy jest czas, reszta do przejscia.
Pzdr.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Kao 2013-12-22 12:26
festiwal życia jest w miarę prosty (dyplomacja+log istyka+znajdowa nie drogi), trzecia misja jest tylko wkurzająca, ponieważ trzeba tych baranów chronić.

a "tnij i siecz"... cóż, masz rację, tutaj poczułem się jak n00b (tak jak przy ostatniej misji z Gem, gdzie koleś czeka z setkami czarnych rycerzy (a ja się cieszę, że za garnizonem siedzę).
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Kibic 2013-12-22 12:28
co do Tnij i Siecz to tam w wiekszości misji nie trzeba sie bić z wrogiem (ma sielniejszą armię) a unikac go i wykonywac misje. nie zawsze się to udaje, warto więc zapisywac stan gry i wczytywać przy niepowodzeniach a nawet restartować misje. gdy mamy silna armię i wysokie współczynniki to wróg na nie atakuje. Tnij i Siecz nie taki trudny (ale za to nudny). zasadniczo w wiekszości kampanii panuje zasada, że najtrudniejsze są pierwsze misje, potem im dalej tym łatwiej. w ostatnich misjach postaci są tak rozbudowane, że pokonanie wrogów to pryszcz;)
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Kibic 2013-12-22 12:28
Pogromca Smoków to zdecydowanie najlepsza - najciekawsza, ale i najbardziej irytująca - kampania z całej serii Heroes III. Wcale nie jest taka trudna, jeśli zachowa się dyscyplinę i sensownie rozbuduje postać.
ważny jest rozkład czaróww pierwszej misji. najważniejze czary w kampanii to spowolnienie (ew. ruchome piaski na początku), berserk, blind, town portal, ressurection. do tego lot i wrota wymiarów, które też pojawiają później w postaci scrolli.
Umiejętności: Mądrość, talent Magiczny (defaultowe), do tego dobieramy Magie Ziemi, Magię Ognia, Magię Powietrza - są one dostępne na samym początku pierwszej misji w chatkach. Magia Wody w zasadzie zbędna, ja miałem i prawie w ogóle nei korzystałem. obowiązkowo Logistyka i Znajdywanie Drogi, bez tego nie ma nawet co podchodzić do gry. do tego dodajemy Inteligencję, która szczególnie przydatna jest w ostatniej misji (chociaż...). warto wziąc Łucznictwo, bo w Fortecy mamy aż trzy strzelające jednostki (wiadomo - rzucamy spowolnienie i bijemy na odleglość).
ktoś tu wspomniał o miesie armatnim - bardzo wazna rzecz, żeby kupować chochliki/greml iny w duzych ilościach. zauważmy, że przez rdzawe smoki prawie zawsze sa atakowane jako pierwsze! dzięki temu na początku bitwy oszczędzamy silniejsze jednostki. a gremliny przy wysokim wspólczynniku mocy można łatwo wskrzeszać. nigdy nie brałem gargulców, bo nie można ich wskrzeszać.
najtrudniejsza jest pierwsza misja, w której w zasadzie nie woadomo o co biega:) ja podchodziłem kilkukrotnie. bardzo wazne jest, żeby konsekwentnie odwiedzać wszystkie punkty na mapie dodające do bonusów. w zamkach wiadomo, wszystkie gildie magów i sciane wiedzy (zamków jest sporo, wiec do wiedzy dodajemy bardzo duzo punktów, datego też w Szkole Magii zawsze brałem +1Moc). wazne jest tez przenoszenie artefaktow z misji do misji - dostajemy za to bonusy w postaci przydatnych przedmiotów czyniących nas potężnymi.
oto moja postac pod koniec gry (ten archanioł jest po to, by jako pierwszy rozpoczynac bitwę) http://img824.imageshack.us/img824/5817/drakon.jpg
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Chomik 2013-12-22 12:32
Dzięki za tip z czarem berserk, którego przyznam szczerze nigdy wcześniej nie używałem :). A inny tip ode mnie jest taki ze z początkiem nowego miesiąca warto odczytać pare razy autosave i przyglądnąć się sprzedawcy artefaktów, bo może trafić się np złoty łuk który bardzo pomaga biorąc pod uwagę, że atakujemy głownie tytanami i czarodziejami. Poza tym skończyłem misję spokojnie miesiąc przed czasem, do zbierania wszystkich zasobów używałem innych bohaterów(najle peiej takich dajacych 350 golda badź zasobu).
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Anonim 2013-12-22 12:34
w żadnej walce nie straciłem ani jednego potwora. wystarczy dobrze czarami operować, głównie oślepienie i wskrzeszenie i po sprawie ;)
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# bacha 2013-12-22 12:34
Wszystko spoko, ale jedno ale: Zawsze gra się na najwyższym\praw ie najwyższym poziomie tą kampanie - tego nie można zmienić. Pozatym komputer gra najlepiej jak umie od wieży dalej to już tylko różnica zasobów na starcie.

od Admin: Nie tylko, im trudniejszy poziom tym bardziej komputer kantuje na surowcach i złocie, można to oszacować w Gildii Złodziei z zakładki dochody jak dobrze znamy mapę.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Anonimowy- Pogromca Smoków 2013-12-22 12:35
Jako tip dodam, że w misji z czarodziejskimi smokami bardzo przydatny staje się czar "chodzenie po wodzie". Można w ten sposób ominąć wiele walk i szybciej dopaść nasz cel. Minusem może być to, że ominiemy parę bonusów do statystyk(napra wdę nie dużo) i jeden zamek pozostanie dla nas nie zdobyty. Warto również zaopatrzyć się w archanioły bądź dowolne stworki mające speed od 16 w górę(obóz uchodźców), dzięki temu zaczniemy walkę i można się nawet pokusić o zwycięstwa w 1 turze(ze smokami oczywiście). :D
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Fantazy- Coś z innej beczki 2013-12-22 12:35
Ja walkę z Nagami przeszedłem posiadając magię wody; rzuca się spowolnienie a następnie robiłem klona tytanów i enchenterów i walka była przyjemnością - jedna i druga z nagami (oczywiście przerzucanie jednostek też wchodziło w grę).
Warto w 1 planszy zobaczyć jakie się będzie miało czary w pierwszym zamku jak mnie będą pasowały to robimy restart mapy. Ja miałem town portala i wskrzeszenie i takie zostawiłem i grałem dalej.
Co do samej postaci to miałem mądrość, 3 magie - ziemia, powietrze i woda, INteligecję, mistycyzm:)-prz ydaje się na ostatniej planszy, oprócz tego chyba łucznictwo i logistykę. Oprócz tego bohater miał wysokie staty- ostatnia plansza -(many 800-1000 albo i więcej).
Czar chodzenie po wodzie przydaje się na jednej planszy 3, mozna fajnie minąć przeszkody terenowe i iść na północ po zamek.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Kuba- 2 mapa 2013-12-22 12:36
Ja nie potrafię sobie poradzić z drugą mapką w tej kampanii.

Problemem jest zbyt silna armia wroga w stosunku do mojej. Przeszedłem całą SoD, gram w to od dziecka i jestem kosmicznie zirytowany tym, że nie mogę sobie poradzić z tym lvl'em. Przy moich 15 tytanach gość ma już 35 behemotów + paru innych bohaterów z armią podobną jak u mnie. A najgorsze jest to, że jak dopadne już jego najlepszego bohatera, pokonam go czarami z ogromnymi stratami to i tak gość ucieknie i nie da rady odbić artefaktów które zebrał u siebie w Smoczej Utopii. Ciężka sprawa powiem wam z tymi kopalniami. Irytująca mapa...
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Kuba- 2 mapa 2013-12-22 12:38
Jednak się udało, wystarczyło trochę to wszystko przetrzymać ;) Ale oczy bolą od szukania kopalni przez aurę artefaktów

od Admin: Do szukania najlepiej printscreen + wkleić w jakiś program graficzny (np. paint), i powiększyć mini-mapę 5-krotnie, wtedy wolne obiekty (np. kopalnie) widać dobrze na szaro.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# KoKi 2013-12-22 12:39
Ta mapka z Czarodziejskimi Smokami jest nie normalna. Na każdym prawie kroku puszki pandory, a w niej: albo 40 Czarodziejskich smoków, albo armia Magów i Arcymagów, albo... przydatne zasoby. No zasoby fajna rzecz, ale jak odróżnić gdzie jest nagroda a gdzie walka.( wiem że nie da się odróżnić, chyba że ktoś zna tę mapkę na pamięć i wie gdzie co jest.)

od Admin: Jest 1 reguła ale niekiedy się myli :) Nagrody niestrzeżone są w wolno-stojących puszkach zaś gdy puszka ewidentnie coś zasłania to... wiadomo co :)
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Ania 2013-12-22 12:45
Swietna kampania, w dodatku z moim ulubionym zamkiem;) Wlasnie skonczylam trzecia misje, miesiac przed czasem, rzeczywiscie czar 'chodzenie po wodzie' duzo ulatwia, 'miejski portal' tez niezbedny do szybkiego werbowania armii i poruszania sie po mapie. A do smokow najlepiej podchodzic z artefaktem wylowionym od plywajacego w morzu gostka - kula przeciwstawieni a - wtedy nie moga uzywac czarow.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Karol- 2 misja 2013-12-22 12:47
Hej mam pytanie.

W II misji Pogromca Smoków jest strażnik misji, który pyta o Amulet Życia. Tymczasem ja go nie mam, nie mam pojęcia gdzie jest, i jak można go zdobyć.

No i jaki jest artefakt za bramą, czy warto go zabierać i czy przechodzi do następnej misji???
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Amberladys 2013-12-22 12:48
Karolu - w pierwszej misji zgarniasz pierscien dyplomaty - i teraz w zależności od tego jaką misję wybierzesz jako drugą - rdzawe czy czarodziejskie smoki - wymieniasz pierscien dyplomaty u jasnowidza w tej którą wybrałeś jako pierwszą, a w następnej dostajesz całkiem fajny item który zostaje cały czas.

Wymień pierścień na coś w drugiej misji, a w trzeciej będziesz mógł dostać amulet boskich mocy
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Ketchup- 2 misja 2013-12-22 12:48
tez mam problem z druga misja. ja mam 15 tytanow a oni juz 25-50 behemotow, z jednym bohaterem wygralbym ale uciekl, berserk uzywalem xD no ale potem przyszedl drugi nagle i rozwalil mnie i crack hacka, za silna armie ma.
jak widze niektorzy pisza tu o tym ze czary zabieraja duza many... dobrze bylo zrobic inteligencje na mistrz. ja mialem w 2 misji 500 many ;D

od Admin: W 4 misji i tak będziesz musiał oszczędzać :P
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Edit- Pytanie 2013-12-22 12:51
Ja właśnie poradziłam sobie z 2 cześcia kampani i przeszlam do 3 tylko mam pytanie z 2 do 2 czesci wojsko ktore ocalalo przechodzi a z 2 do 3? Ja dostalam tylko 6 czarodziejow a mialam duze wojsko...? Z gory dziekuje slicznie za odpowiedz.

od Admin: W 3 poziomie wojsko nie przechodzi i trzeba sobie je kupić w zamku :)
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Dojo- Lot i Wrota Wymiarów 2013-12-22 12:51
Orientujecie się, czy w ogóle w gildiach tej kampanii występuje Lot i Wrota? Bo mimo ciągłych prób nie mogę na to trafić.

od Admin: Oba te czary są w Gildiach, trzeba tylko wylosować.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# xman 2014-01-20 08:04
Admin, jesteś tego pewien? Przez wszystkie poziomy rozbudowywałem gildie tak bardzo jak się dało, w sumie wyszło dość sporo gildii 5 poziomu + biblioteka, a mimo to ani razu nie trafiłem ani na lot, ani na wrota. Jedyna sytuacja kiedy je mogłem użyć to ks magii powietrza w 1. poziomie i zwój z wrotami w 2.
Osobiście, myślę że czary zostały zablokowane, bo mapy przypominają labirynty i przechodzenie (przelatywanie) przez "ścianki" znacznie ułatwiałoby rozgrywkę.

od Admin: Możesz mieć rację, ja nie pamiętam już szczegółów tej kampanii.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Marcel- Ogólnie 2013-12-22 12:52
Mega Fajna kampania. Ja od siebie dodam, że 2 misję przeszedłem bez walki z główny graczem kompa, udało mi się sprytem zająć wszystkie kopalnie grając naraz kilkom bohaterami. Nie miałbym żadnych szans w walce z kompem ale czasem kampanie dzięki sprytowi nie wymagają walki. Kończąc to misję miałem około 100 tytanów ale i tak bym został rozgromiony. 4 kampania to tylko zabawa i podrasowanie do maxa bohatera, który całkiem fajnie wygląda juz z + 60 do ataku. Wróciłem grać w tą kultową gre chyba po 6 latach. Warto było !!!!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Kenaya- Misja Czarodziejskie Smoki 2013-12-22 12:52
Strasznie się namęczyłam w tej misji, zwłaszcza z nagami w liczbie kilku tysięcy koło namiotu. Na początku stosowałam spowolnienie, potem oślepienie i bombardowałam ich łucznikami, ale najlepszym sposobem jest postawienie w dwóch miejscach pola siłowego. Dzięki przeszkodom i tym magicznym barierom nagi nie są w stanie przejść, a ja nie straciłam ani sztuki jakiejkolwiek jednostki. Przeszłam misję poprzez czar "spacer po wodzie", gdzie trafiłam na północno-wschod ni skraj wyspy, tam zbudowałam statek i wyruszyłam na wyspę, gdzie znajduje się dodatkowy zamek i przejście na wyspę ze smokami chroniącymi przez nagi, których pokonałam tak, jak to opisałam. Na smoki rzeczywiście wystarczą same golemy. Zastosowałam na nich czar antymagię, a smoki bombardowałam implozją. W ten sposób, nawet gdy odbijały moją magię, to nie trafiała ona w żadnego goluma.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Ravvyn- Sposób przejścia kampani 2013-12-22 12:54
Według mnie najprościej rekrutować samych Tytanów. W czasie walki z np. Czarodziejskimi Smokami, trzeba ich ciągle wskrzeszać. Ostatni oddział smoków oślepiamy i wskrzeszamy do końca naszych tytanów. Tym sposobem zabijemy każde jednostki nie tracąc swoich.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Candy 2013-12-22 12:55
Gościu, jesteś dla mnie mistrzem :) Dzięki Twoim poradom po raz pierwszy daję sobie radę bez kodów, została mi już tylko Ostrze Armagedonu (zostawiłam sobie na koniec) i Shadow of Death. Wcześniej zawsze, prędzej czy później, sięgałam po kody (shame on me), ale teraz się zawzięłam :) Nie podejrzewałabym nigdy, że mam takie skille :P Oczywiście porady innych internautów są bezcenne. Póki co mój najlepszy wynik to Pogromca smoków - 1510 Czarci Lord. Dzięki Wam poznałam masę nowych czarów i taktyk. Dzięki wielkie! :)
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Bartew- Mana 2013-12-22 12:58
Nie wiem czy wszyscy wiedzą więc podziele się informacją, mianowicie jak nie mamy już many to wstawiamy swojego bohatera do zameczku na garnizon pod koniec tury. I tak oto w magiczny sposób mamy na drugi dzień mane ;3

od Admin: To chyba oczywiste :) W zamku musi być zbudowana Gildia Magów, jak jej nie ma to punkty się nie odnowią.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Demoon 2014-01-19 07:01
Ukończyłem dziś z wynikiem "1545 wiwerna".

Dracon na walkę z błękitnymi smokami miał prawie wszystkie statystyki na 50pkt(poza obroną).
Podstawa to: inteligencja(sk ill)żeby mieć kupę many, wszystkie 4 magie na master(już na starcie kampanii w chatach) oraz czary takie jak: spowolnienie,oś lepienie,berser k,pole siłowe,portal miejski,klonowanie,przyspieszenie,implozja.
Nie miałem podczas całej kamapnii ani logistyki ani znajdywania drogi i bez problemu sobie radziłem(Dracon zbierał tylko obiekty do statystyk, a zasoby itp. olewał).

Ten legion nag w 3 misji zabiłem bodaj 50 tytanami i 150czarownikow + jakieś pojedyncze dzinny. Umiejętne czarowanie, mając mistrza w każdej magii i zapas 600pkt many, pozwala na wygrywanie dowolnych walk praktycznie.

Moja armia finalna, na azury to: około 140tytanow, około 300 czarowników, oraz 4 archanioły(z tarasu gryfów-ulepszan e w forcie). No i oczywiście zaklęcia :)



PS. Grając samymi tytanami jest banalnie łatwo. Wystarczy osłonić ich antymagią(tylko przeciwko magicznym smokom)i postawić przed nimi umiejętnie pole siłowe. I koniec walki. Smoki stoją a tytan strzela i odnawia co 2 tury pole siłowe. Na YT są filmiki gdzie jakiś rusek pokazywał takie zabiegi. Trochę lamerskie, ale bardzo skuteczne ;)
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Anonim 2014-09-14 17:51
Ja też ukończyłem tą kampanię z tym samym wynikiem ale ze stopniem cyklop. W 3 miesiącu miałem potężny artefakt ,, Źródło maga ". Używałem do znudzenia autozapisu i trafił mi się Magiczny znak w sprzedawcy artefaktów. Manę w takim razie nie musiałem oszczędzać.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Smok 2014-04-02 09:22
potwierdzam, w ostatniej misji zrezygnowałem ze wszystkiego poza tytanami, jestem w połowie drogi, 71 tytanów i chyba ze 3 miesiące do końca

nie wiem czy to los, ale w ostatniej misji był na mapie do zdobycia jakiś amulet many (+3dziennie)
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Wilqu 2014-04-03 15:47
Najłatwiejsza poza AB kampania z tego dodatku :) Lekka, łatwa i przyjemna, choć jak grałem w nią po raz 1 to czarodziejskie smoki irytowały. Z początku też popełniałem ten błąd grania z tymi bestiami jako 2 scenerię, zamiast zasadzić się na rdzawe.

Zasadniczo jednak bez logistyki to limity czasowe nieźle gonią, bez tego skilla niemal otarłem się o przegraną w ostatnich dwóch misjach. Ale dla draki wszystkie czarodziejskie wybiłem do nogi na tej wysepce :D Generalnie od drugiej misji do końca armia Dracona to u mnie była jednolita: same tytany, czarusie i DUUUŻO golemów, od czasu do czasu dorzucałem gremliny jako mięsko armatnie (do niczego innego się nie nadają).

Na stronę trafiłem przez zupełny przypadek , wielkie graty dla autora - mistrzowski zbiór informacji. Myślałem, że ja, prawie 30letni koń z wieloletnim doświadczeniem w tej grze nie znajdę tu nic nowego, ale czytając jego i Wasze posty srogo się zdziwiłem - niektóre patenty mi nieznane kompletnie, a jakże uprzyjemniające rozrywkę (jak te z RoE).
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# 2 misja 2014-05-19 19:37
Na początku warto ruszyć od razu do 2 zamków w centrum, drugi heros z gargulcami (szybkość) zbiera skarby, wystarczą na rozbudowa miasta. Po zdobyciu centralnych zamków wysyłamy armie przez środkową bramę oraz zwiadowców na garnizony przy brzegu czy komputer czasem nie przeszedł. Jeśli nie to jest komfort. Po walce z garnizonem robimy masakrę na barbarzyńcach (pilnujemy żeby nam jakiś gość nie uciekł przez garnizon. Potem lajcik wysyłamy zwiadowców po skarby do rozbudowy miast i drakon z tytanami i nagami odbija kopalnie. Jak będzie więcej wojska to rozsyłamy innych wojowników, a drakona "dopieszczamy" w gildiach.

Pierwszy tydzień to krótko mówiąc rajd prosto do góry, nie zbieramy nic walczymy tylko jak coś blokuje przejście.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# dekiro 2014-09-10 01:34
Druga misja jest banalna.. Z pierwszej misji zostalo na tyle woja ze z 1 lub 2 rdzawymi daja sobie rade bez zadnych strat. Od razu dziemy zdobyc zamki ktore sa po lewej stronie. Jakos po 1,5miesiaca uzupelniamy daconowi wojo ui idziemy na arcymagow co bronia zwoj z wrotami wymiarow. Uwalniamy bohatera z wiezienia i jego armia masakrujemy kompa. Draconem ewentualnie gonimy wroga ktory sie wydostal... U mnie po 2,5miesiaca komputera nie bylo i zostaly same rdzawe do wybicia.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Anonim- 2 po cześci i 3 misja 2014-09-11 19:09
W trzeciej misjii bezapelacyjnie najważniejsze czary to ,, Magiczny portal '' (aby mieć sporo woja jak sie ma sporą kasę) i ,, Spacer po wodzie " ( żeby minąć walkę z 25 czarodziejskimi smokami ). Poza tym przy super moucy i wiedzy zaklęcia w walce z przerazami ( czy nagami ) działają bardzo długo. Przy wybieraniu biegłości ostatniej umiejętności dla Dracona może być problem albo znajd. drogi ( gdyż śnieg i pustynia zabierają dużo ruchu ) albo inteligencja ( aby mieć dużo many ). Warto jednak wziąć chichliki i golemy ( to co, że spowalniają) aby mieć w 2 lub 3 misji mieć więcej woja po walce
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Anonim- 2 misja po czesci i 3 misja 2014-09-12 14:04
( ciąg dalszy ) ( Sorry że wszyskiego nie napisałem ) z kryształowymi smokami. Admin nie napisał, że 2 misję można wybrać. Łatwiejsza jest misja z rdzawymi smokami ( jeżeli chcemy od razu wroga pokonać ). Z arcymagami broniących zwoju miałem problem ale się udało, Dracon przeteleportowa ł się przed wrogiem na polankę, uzupełnił manę, wziąłem drugi zwój i uwolniłem Crag Hacka. Dał mu zwój, obaj wyszli i nie chciałem ulepszać klopy i ogry w forcie więc ruszyłem do ataku. Shiva ciągle mi uciekała ale w końcu Crag ją dogonił Wrotami wymiarów mimo braku magii powietrza, niestety mi uciekła. Po kilku dniach do Crag Hacka dołączył się Dracon i zająłem terytorium wroga. Później tylko kopalnie. Lot i Wrota w glidiach są zablokowane specjalnie aby utrudnić grę. Jednak w 3 misjii ( na szczęście ) jest ... woda. Można używać Spaceru po wodzie do woli. W tej misji wraz z Magicznym portalem są to najważniejsze zaklęcia. Nie trzeba walczyć ( chyba ) z tymi głupimii przerazami ( nagami ). Tylko mam teraz pytanie do Admina. Jaką ostatnią umiejętność po magiach trzeba wybrać : Znajd. drogi bo teren śniegowy i wroga w 2. misjii daje bez tej umiejętności sporą karę ruchu, Inteligencję aby mieć więcej many czy to co podałeś Łucznictwo na gremliny, czarodziejów i tytanów? :-*
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# basia 2014-09-16 11:59
właśnie skończyłam etap z czarodziejskimi smokami i mam mieszane odczucia co do tej kampanii. bo o ile uwielbiam grać czarami i lubię starcia z silniejszymi przeciwnikami (smoki idealnie się do tego nadają), to ta kampania jest po prostu... nudna. w każdej bitwie, aby nie zginąć wystarczy robić to samo: spowolnienie -> oślepienie -> wskrzeszenie -> implozja, a w trakcie strzelać w potwory. przy czym prawieże każdą bitwę kończę bez strat (nawet te z pozoru przegrane jak walka z 3500 nag, czy ile ich tam było...). oczywiście można stwierdzić, że to ja jestem nudna, bo mogłabym dla odmiany użyć innych czarów - przecież to gracz je wybiera, jednak po co utrudniać sobie grę, skoro limity czasowe gonią... zobaczymy jednak jak sytuacja będzie się kształtowała w scenariuszu z błękitnymi - już wiem, że nie ma możliwości regenerowania ilości many :( tyle dobrego, że mój bohater ma exp. inteligencję... cóż, liczę na to, że kiedy skończę kampanię, to zmienię o niej zdanie. zwłaszcza że to moja druga kampania (pierwszą była ta, gdzie grało się gelu).

co do limitów czasowych, wydaje mi się, że są one dobrane idealnie - nie za mało, nie za dużo. pomimo tego, że nie udało mi się zdobyć logistyki, to draconem spokojnie odwiedziłam wszystkie lokacje dodające umiejętności i dzień lub dwa przed końcem terminu kończę każdą misję. po prostu mam jednego/dwóch bohaterów zwiadowców, którzy zbierają okoliczne skarby i badają teren, natomiast główny bohater ułatwia im drogę walkami z przeciwnikami, z którymi żaden z nich by sobie (najprawdopodob niej) nie poradził.

bardzo żałuję także, że nie wylosowałam łucznictwa. jako ostatnią umiejętność miałam do wyboru dwie niepraktyczne w tej kampanii - dyplomacja i doświadczenie.. . z dwojga złego wybrałam to drugie :)

nie kupuję stworzeń w wolnych lokacjach będących na terenie mapy, zatem bez problemu starcza mi pieniędzy na wojsko, którym gram (tytani, królewskie nagi, ulp. dżiny, czarodzieje). ponadto na mapie jest tyle kopalni oraz zasobów, że nie powinno być problemów z rozbudową zamku, zatem odchodzi mój klasyczny dylemat czy lepiej zbudować kapitol, czy siedliska stworzeń.

bez czego nie wyobrażam sobie przejścia tej kampanii? przede wszystkim bez exp. mądrości, m. ziemi, m. powietrza, i (najprawdopodob niej) inteligencji. do tego obowiązkowe czary w mojej księdze zaklęć, to: spowolnienie, oślepienie, wskrzeszenie, implozja, magiczny portal; opcjonalnie przydają się także: precyzja, fortuna, błyskawica, antymagia.

w drugim scenariuszu polecam iść za radą autora wpisu i ruszyć po zwój z wrotami wymiarów, a następnie uwolnić bohatera z więzienia. później ruszamy ku przeciwnikowi - uwolnionym heroesm zachodnią stroną, draconem pasmem środkowym, a naszego zwiadowcę możemy posłać drogą na wschód, by zdezorientować komputer :) w ten sposób około w drugim miesiącu udało mi się pokonać fioletowego, dzięki czemu nie błąkał mi się po mapie, a ja spokojnie mogłam odwiedzać lokacje i zdobywać kopalnie.

życzę mile spędzonego czasu w trakcie gry,
pozdrawiam :)
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# Anonim 2014-09-16 18:20
Miałem Kulę przeciwstawieni a w 3 misji i używałem tefgo artefaktu wyłącznie na czarodziejskie smoki. Muszę przyznać iż bez magii te smoki są chyba gorsze w ataku od zielonych czy czerwonych smoków. W ostatniej misji w sprzedawcy miałem artefakt Magiczny znak, miałem w kieszeni Talizman i kulę więc miałem Źródło maga, używałem many do woli. Kampanię ukończyłem z wynikiem 1545 i stopień cyklop.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# basia 2014-09-17 10:36
z artefaktami akurat mam szczęście, więc liczę na nie podczas ostatniej misji :D zrobię sobie nagrodę z okazji obrony pracy i przejdę całą kampanię do końca, a co :D
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
# patryk3944 2014-10-19 18:22
Ta kampania jest łatwa, trzeba tylko myśleć i iść za ciosem żeby nie stracić za dużo czasu.

W I misji wchodzimy do chatek wiedźm, potem gremliny i golemy w zamku zostawiamy. Następnie (obowiązkowo) idziemy po księgi wody, powietrza i ognia pilnowane przez watahę diamentowych golemów. Potem wrotami wymiarów odwiedzamy wszystkie miejsca dodające nam statystyki. W międzyczasie wykonujemy misję w chatce. Potem bierzemy golemy i gremliny i używając wrota wymiarów ruszamy do monolitu gdzie nas wywali na polanę. Na koniec omijamy czarodziejów, ulepszamy wojska i ruszamy na kryształowe smoki. Walka będzie łatwa mając gremliny i golemy ulepszone :)

W II misji mamy sporo wojska to od razu idziemy za ciosem, podbijamy 3 kopalnie wokół nas i ruszamy na zachód. Podbijamy zamek, na południe od niego jest zwój z wrotami wymiarów pilnowany przez 400 arcymagów. Oczywiście czarami ich pokonamy, oślepiamy ostatniego i wskrzeszamy to co się da (oprócz golemów i gargulców).
Na północ od zdobytego zamku jest więzienie z crack hakiem, obok niego zwój wrota wymiarów, dajemy mu i ruszamy z nim razem z draconem na fioletowego i to jak najszybciej. W trzecim-czwarty m tygodniu jest bardzo słaby jeszcze, więc pokonanie go nie jest problemem i do miesiąca powinniśmy się wyrobić z tym wszystkim. Ja pokonałem fioletowego w czwartym tygodniu. Potem wojska cracka (starożytne behemoty, ptaki gromu, cyklopy najpierw je musimy ulepszyć) dajemy draconowi, wtedy walka ze smokami i zajęcie kopalni nie będzie żadnym problemem. W 2-3 miesiące na spokonie można wygrać ten scenariusz, nawet nie kupując za dużo wojsk z miast.

Dalej 3. i 4. misja została przez innych opisana :P
Ważna jest inteligencja w tej kampanii i czary :)
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować

Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Odśwież